„Изключително щастливи сме с много позитивните отзиви на критиката и геймърите за Watch Dogs 2. Истина е, че продажбите в първите дни и седмици на много големи игри, включително Watch Dogs 2 и заглавия от наши конкуренти не са толкова високи, колкото предишните им части. Въпреки това ние очакваме продажбите във втората седмица, третата седмица и след това да са по-високи от традиционното“, казват от компанията.
Добавя се, че един от най-добрите начини за популяризиране на игри са добрите отзиви от геймърите. Ubisoft вярват, че Watch Dogs 2 има нужните качества, за да се разпространява „от уста на уста“... или ако трябва да сме конкретни, от клавиатура на клавиатура.
Доколкото френската компания далеч не е в грешка – в последно време виждаме по-слабо представяне на продължения, включително Dishonored 2, Titanfall 2, Call of Duty: Infinite Warfare и други, то не е толкова сигурно дали темпото за Watch Dogs 2 ще се засили в следващите седмици. Е, предстои да научим, нали?
Още по темата
ПП.И аз не знаех че е излязла,сега разбрах от форума.
Пичове,аз нали ви казах че гейминга умира,помните ли ?
Ако още ми не вервате,поиграйте малко полсдените блювочи - B1.CoD IW,Nafia и Gears и ще ми повервате.
Сега ако и новия RE януари се провали,вече съвсем ще изстине страстта ми към тоя вид удоволствие
Иначе @bojosan нищо му няма на гейминга и не умира. Това че големите компании си мислят че вечно ще пускат една и съща боза, рекламирана като ААА игра е друга бира. Гейминга си е супер. Ако искаш качествени игри, направени с желание, хъс и страст към гейминга, погледни вечно недооценените, така наречени ИНДИ заглавия. Там е истината.
Това са игри направени от геймъри за геймъри, а не някаква помия диктувана от онези с черните куфарчета и големите кинти.
Всеки си има вкус. Но опита, или поне моя такъв е... че ако една игра се хайпва до небето... бягай от нея и то без да поглеждаш назад. Примери с лопата да ги ринеш. Няма да си губя времето да изброявам.
Това което исках да кажа на кратко е, че гейминга не са само ААА заглавията, има една камара игри, които минават незабелязано под радара и са недооценени, а са адски добри дае.
Ако за вас, като играчи игрите са само и единствено онези рекламирани като ААА заглавия... имате проблем. Премислете всичко онова, което цените в игрите.
AAA игрите, доста от тях, целят обширна аудитория, което означава, че не могат да си позволят да рискуват и играят на сигурно. Заради което идват разочарования. Ако нещо задълбае прекалено много в жанра си, както се правеше едно време, тогава рискува да се превърне в нещо "нишово" и да изгони част от "широката" аудитория. Или поне това са традиционните ми размишления, кой ли знае. Може би просто се правят по-лоши игри, понеже засега 2016-та успя предимно да разочарова, струва ми се.