През януари тази година научихме, че Sea of Thieves е преминал границата от 10 милиона потребители. А към края на юли те са 15 милиона души.
Причината за част от свежата кръв е PC ревизията на играта, в която влизаме в ролята на пирати, странстващи океаните в търсене на плячка. От друга страна играта е част от Xbox Game Pass - абонаментна услуга, която осигурява куп игри. Тя мотивира немалко играчи да дадат шанс на Sea of Thieves.
Самата игра се появи през 2018-а, като премиерата не беше лека. Най-вече заради голямото количество бъгове в заглавието. Sea of Thieves имаше и доста малко съдържание, което беше друго разочарование.
Все пак поддръжката на играта продължи. В резултат 2019-а беше далеч по-силна от дебютната година на Sea of Thieves, а пък 2020-а успява да надгради допълнително.
Още по темата
А ся какво точно са добавени... кой знае, повече противници и острови сигурно.