hategame logo
Сегашното конзолно поколение било прекалено дълго според Square Enix
пуснато на 10 юли 2012 от pseto
Julien-Merceron

Сегашното конзолно поколение било прекалено дълго, смята Джулиен Мърсерон, главният технологичен директор в Square Enix. Според него, Microsoft и Sony е трябвало по-бързо д а пуснат в продажба наследници на Xbox360 и PlayStation 3.

„Това е най-голямата грешка, която те можеха да направят”, твърди Мърсерон. „Има разработчици, които се опитват да направят нещо за това конзолно поколение, но не успяват и чакат следващото, за да видят дали ще имат повече късмет. Но когато то не идва, те търсят нови възможност, като например преминаване към мобилните операционни системи като Android и iOS”, казва той.

Според него причина за това било, че пичовете нямали достатъчно търпение.

Дали съм съгласен с неговите думи? Едва ли. Ако някое некадърно студио направи некадърна игра за PS3 примерно, то имам сериозни съмнения, че ще направят мега хит за PlayStation 4. Даже си ми звучи баш абсурдно.

А и освен всичко друго, когато едно конзолно поколение навлезе във финалните си, златни години, то тогава идват истински красивите, доизпипани хитове. С идеална графика – когато разработчиците научат как да изстискат и последния процент от хардуера на конзолата. Щото помним при дебюта на Xbox360 и PlayStation 3 какви грозновати игри имаше... сравними с оригиналния Xbox и PlayStation 2…

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл