hategame logo
Следващата Need for Speed игра през 2017-та
пуснато на 11 май 2016 от pseto
need for speed 2017
Изглежда скоро Need for Speed серията няма да се завърне към графика, който се спазваше повече от десетилетие и половина – а именно да имаме ново заглавие всяка година. Вчера стана ясно, че следващото NFS ще е налично през 2017-та.

Съобщението идва от студиото Ghost, което разработи последните две игри от серията. От него научаваме, че вече са поставени основите на следващия Need for Speed, който можем да очакваме през 2017 година.

Подробности за играта към момента липсват – в изявлението си Ghost предпочитат да четкат геймърите. Споменава се на няколко пъти колко е щастливо студиото от подкрепата на Need for Speed феновете и се казва, че именно те мотивират компанията да дава най-доброто от себе си.

Пускането на нови NFS игри през две години все пак звучи добре. Очевидно Ghost ще имат повече време, за да доизпипат следващият представител на серията. Но какво можем да очакваме откъм обстановка ще разберем вероятно чак през 2017 година.

Коментари
mamomi12 avatar
mamomi12
11 май 2016
По-хубаво да пускат читаво NFS на две години,отколкото бъгави всяка година . Макар че Most wanted 2012 и Rivals не бяха лоши,ама бяха много недоизпипани откъм физики .
pseto avatar
pseto
11 май 2016
На мен и двете не ми харесаха. Most Wanted беше абсурдно претупан - това да нямаш елементарен гараж и да си събираш автомобилите из града, сякаш играеш някоя игра от 80-те години беше някак нелепо. А пък Rivals... не беше точно лош, но пък AI-то ме подлудяваше. Всъщност същото скапано AI като това в Need for Speed от миналата година. Натрупваш 10 секунди преднина и лошите изведнъж вдигат 700 км/ч и те настигат. Даже един път нещо се беше бъгнала играта и не знам как се оказах зад един от противниците, който уж трябваше да ме гони - видях го как вдига извънземна скорост и изблъска всички автомобили от трафика, сякаш цъкам Carmageddon. И после играта се оправи и оня започна да ме чака, че да го задмина...

Има някои неща, с които никога няма да свикна в модерния гейминг и този тип AI в рейсърите е именно това. Да вдигат извънземна скорост, за да те настигнат и после да се бавят, че да ги задминеш.

mamomi12 avatar
mamomi12
11 май 2016
Един вид те искат да предоставят на играчите "варкане до края" . Да е като във филм,ама малко се престарават . Все пак е по-добре това,отколкото да ги минеш в началото и да си караш сам до финиша,както в някой симулатори .
undefined
Конзолен Килър
11 май 2016
Мда, целта е да има интрига до края, демек да зависиш от една грешка и да финишираш 2-ри, 3-ти. Това е наистина тъпо, аз затова и не играя рейсъри вече.
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл