Кадърът, който Dontnod търсят е гейм дизайнер, който има голям опит именно в този жанр игри. Препоръчително е и да е запознат с левъл дизайн. Както винаги, в обявата за работа подробности липсват.
Като имаме предвид обаче, че Remember Me имаше доста силна, макар и на моменти сякаш изкуствено опростена бойна система, то можем да очакваме и новия проект на студиото. Особено ако се акцентира повече на геймплея, отколкото на кинематичната част.
Иначе Dontnod готвят в момента и съвсем друга игра – Life is Strange. Това е проект, в който ще се акцентира на сюжета и ще се следва епизодичния модел – много подобно на студиото Telltale и множеството им страхотни заглавия. Life is Strange ще се появи по някое време догодина за PC, настоящото и предходно поколение на PlayStation и Xbox.
Така като цяло положението за Dontnod изглежда добре – по едно време изглеждаше, че студиото е пред фалит. Явно обаче французите са събрали нужното финансиране, за да продължат с нови проекти.
Още по темата
Иначе комбо системата е супер яко замислена и щеше да е супер, ако мелетата бяха по-разнообразни (и съответно по-трудни). А иначе сюжетът си беше супер, а Нилин беше добър женски персонаж (не типичната големоцицеста 45-килограмова манекенка с триметров меч и badass поведение).
Но пък ако бойната система на Remember Me се въплъти в RPG направо ще си "заспи". А пък Life is Strange ще е играта със сюжет - явно Dontnod са решили да "разделят" Remember Me на две отделни, специализирани игри. Което не е лоша идея.