Ако говорим за финансови приходи, то еквивалентът на тези 2.5 милиона продажби е нещо от рода на 120-140 милиона долара приходи. Гросмайсторско.
„Разбира се, ние, като независим разработчик на игри не взехме всички тези приходи, тъй като разпространителят беше друг”, казва Пол Уестууд, шефът на създателите на играта Splash Damage. Ако ви мързи да гледате в Wiki, то ще поясня, че разработчик на заглавието беше Bethesda.
Най-вероятно именно американците са виновни за немалка част от отрицателните ревюта, които заглавието получи. Почти сигурно Bethesda са притиснали Splash Damage да пуснат играта по-рано от нужното, което означаваше 10 тона бъгове, малко нива и като цяло недовършеност отвсякъде.
Ама явно нещата все пак са се развили добре при 120-140 милиона гущера приходи. И после човек се чуди защо всяка втора игра е шутър – щом една яко недовършена игра може да бъде успешна във финансов аспект с малко добър маркетинг, защо пазарът да не бъде залят от такива?