Селингер е един от ветераните в Techland, прекарал две десетилетия в компанията. Освен че е участвал в създаването на Dying Light серията, той е и ключовият кадър зад Call of Juarez франчайза.
Първоначално се появяват информации, че Селингер е бил арт директор на Dying Light 2, но Techland подчертават, че това не е така. Изглежда той е заемал позицията до 2019 година, но след това се е концентрирал върху сценария.
Тъй като напускането на подобни кадри винаги събужда въпроси - например дали не се случва нещо нередно в проект - Techland бързат да ни уверят, че в случая проблеми няма. Но е факт, че около Dying Light 2 е тихо напоследък.
Играта на теория трябваше да излезе през 2020-а, но бе забавена. В момента Dying Light 2 има обширен прозорец от просто "2021 година". От друга страна обаче - след проблемната премиера на Cyberpunk 2077, дело на сънародниците на Techland от CD Projekt Red, то изглежда оптималният вариант е забавяне на игра, докато не е напълно готова за излизане.
Още по темата
Не се й съмнявам че играта ще е добре полирана и добра, предната ми хареса, не са като cdpr да изкарват на пазара алфа версии 😀
Ама след шамарите, които яде CD Projekt Red ми се струва, че по-малките компании ще се замислят, преди да пускат счупени игри. Ся гигантите е ясно, че няма да си сменят начина на действие.
Но браво на поляците за студията. Тука ако влезеш в някой ИТ форум, българите сме най-добрите програмисти, другите били смешници. Пък нямаме една гейм компания като хората, истината е че сме некадърници и само може да се учим наистина от големите. Тва че съм плюл cdpr не значи, че не ги уважавам и не ценя труда им.
@Dandelion
Не мисля, че признателност и оценки от медиите са добри metrics тук, нито пък размер.
Обективни могат да са само онези любимите ти неша. Как им викаше - ФАКТИ. По нито един показател Текланд не са по-добри. Единственото, в което обективно бият CDPR e, както казахме вече горе - по-стара компания са. Игрите на CDPR са по-успешни ФАКТ. Гледай го като пари, като фен база, като ревюта, като растеж или както там искаш. Това са обективни неща. И двете компании пускат и ръшнати продукти(това важи само за една игра на CDPR), докато на Tекланд се сещам поне за две - Картела и Dead Island. И двете бяха скандални на излизането, ама това удобно не го помниш или обективно не си ги играл. Това, че примерно смяташ CoJ за по-добра от Вещера(наистина смехотворно, но какво да те правя) си е лично твое(разбирай субективно) мниние.
За хайп, ми не знам ама за Dying Light 2 се говори от 2 години, зависи кога излиза може и 3. Трейлъри и хайп ще има още тепърва, по-скоро е притеснително, че на този етап почти нищо не виждаме от играта.
Та единственото обективно в коментара ти е, че обективно говориш глупости.
А, да за програмирането. Ще те шокира, но програмирането на игри е само един дял от цялото софтуерно програмиране. Доста набра размери, но други софтуери се програмират в доста по-големи размери. Дали има добри програмисти и дали има студия за игри... двете неща нямат общо помежду си. Не е случайно, че големи софтуерни компании работят тук. Ще кажеш "работят та, заплатите са ниски", но не е само отва, на други места могат още за по-ниски заплати да им кодят.
Истината е, че тук има кадърни хора(както навсякъде), има и некъдърни(пак като навсякъде). Да ми обясняваш как за нищо не ставаме и че само можем да се учим от другите, не само е също толкова смехотворно, колкото твърдение че приемрно ние сме най-добрите, а ми и показва, че страдаш от няква комплексарщина. Това пък обяснява много други неща.