От него научаваме, че преди да бъде обявен The Witcher 3 през 2013-а, франчайзът е продал 5 милиона игри. Седем години по-късно числото се покачва с 45 милиона бройки!
Лъвският пай, очаквано, е за The Witcher 3. Само неговите продажби са над 28 милиона. Другите две игри от серията общо са били купени 22 милиона пъти от крайни потребители.
Тези числа несъмнено изглеждат страхотно преди премиерата на Cyberpunk 2077. Играта очакваме през септември, като ако оправдае очакванията е съвсем възможно да достигне, а може би и премине, числата на The Witcher 3.
Още по темата
Даже 1000 ми изглежда доста раздут щат при положение, че се занимават предимно с един проект. Activision имат множество проекти и он-лайн поддръжка и т.н..
Отделно гледам, че са се разрастнали с 60% спед Witcher 3, тоест бройката служители правили Вещера е била доста по-малка.
Не знам 1000 много ли са, просто мисълта ми беше, че не е коректно сравнението със Санта Моника, иначе на A4 Games евалата че правят нещо, което на мен лично ми харесва, с доста малка групичка.
Много ти бърка здравето тоя Бичер.
А теб съм те ебал, играч.
Жалко че Elder Scrolls 6 още поне на 5 години до издаване. Ще излизе Fallout 5 но не и 6. Дейбаааа гъ..
Иначе на Witcher 3 бойната система е най-слабата страна на играта за мен (всъщност единствената слаба). Мелето е ОК, но нищо специално, а от знаците половината никой никога не ползва, другата половина са супер-overpowered.
И двете заглавия са в личния ми ТОП.
Но това не са недостатъци на играта, а на управлението. Естествено няма опция да remap-неш контролите, освен генерално да ги смениш от системните настройки. На PC ще се играе доста по-удобно.
Като недостатък на самата игра - бойната система ми е много дървена. Само помпаш квадрата, кастваш чат-пат магийка и това е. Няма комбота, няма разнообразие в ударите. Един Асасинс крийд Одисея има доста по-интересна бойна механика с разни удари и умения.
Анимацията при движение на Гералд е все едно е кукла на конци - много неестествени движения, което предполагам е поради ограничения в бюджета - не са имали body-capture технология или ако са имали, не са я използвали добре.
Просто след като съм видял анатомично перфектните движения на Джоел или Кратос, някак си Гералд ми изглежда като дървена кукла като върви.
Диалозите му ужасно ме дразнят със селските му тарикатски лафове.
Общо взето играта не ме кефи особено и я играя почти насила, но съм горе-долу в началото - едвам четвърто ниво на героя. Надявам се нататък да стане по-интересна.
Впрочем, забърках се в една мисия в едни подземия заедно с една много секси магьосница, обаче ми свършиха всички средства за възстановяване на живот и не знам дали мога да откажа мисията и да се върна по-късно, че ми дава тази мисия две нива над моето и противниците ми идват трудни, освен това екипировката ми се износи и нямам с какво да я ремонтирам.