И все пак останаха съмнения, че също като първата част и Titanfall 2 не се е продавал достатъчно добре. Което бива някак потвърдено от Винс Зампела, шефът на разработчиците Respawn и шеф по разработката на шутъра.
„Играта беше успешна, продаваше се добре, но не чак толкова, колкото можеше“, казва Зампела.
„Може би пазарът беше пренаселен, може би цената беше прекалено агресивна – беше труден прозорец за премиера на заглавието ни“, добавя той.
Думи, с които няма как да не се съгласим. Някак абсурдно EA пуснаха TItanfall 2 в сандвич между Battlefield 1 и Call of Duty: Infinite Warfare. Ход, който беше трудно обясним, особено и при положение, че отрочето на Respawn беше директен конкурент откъм геймплей и изпълнение с хитовата серия на Activision. И въпреки добрите ревюта Titanfall 2 остана на заден план.
Засега можем само да гадаем дали ще има и трета игра от серията. EA обявиха многократно, че това е дългосрочен франчайз за тях, но както знаем парите са най-важното нещо в бизнеса.
Още по темата
Титаните - определено падат бързо, особено ако те пуцат 2-3 души, ама според мен така е окей. По-ефективни са от първата игра, особено на някои карти първият, който вади титан получава сериозно преимущество. Пак говоря за ранни впечатления, не знам дали нещо не се е променило, естествено...