Освен за най-новото поколение на платформата, Diablo III ще е налично и за PS3. Което показва, че разработката на играта за конзоли е започнала отдавна и явно гълта много време и ресурси.
Всъщност, именно тази новина ни дава ясни индикации по какво са работели досега Blizzard. И защо последния пач, който така или иначе не представляваше нищо интересно, се забави цели четири месеца.
Просто всички ресурси са отишли по разработката на Diablo III за PS3/PS4. А PC геймърите отново бяха в позицията на преебаните бета тестъри.
На преканите – честито. Но поне знаем за какво са отишли всичките приходи от аукциона с истински пари и продажбите на Diablo III.
Сега остава големият въпрос – дали Blizzard ще има куртоазията в близо бъдеще да пусне някой смислен, адекватен пач за играта или съвсем ще изостави PC геймърите да гният, докато не бъде завършена конзолната версия... защо ли си мисля, че ще е второто...
Още по темата
Може би защото все пак Diablo II ми е любимата игра и колкото се старая никога да не показвам фенщина, то поведението на настоящия Blizzard ме обижда тежко.
Но си прав, че трябва само игнор за тази игра, особено след тая обявена конзолна версия...
Доста хора не се замислят, че не имената на компании създават игрите, а хората вътре в тях правят това. Един посредствен разработчик няма да стане гений, само защото започва да работи в Blizzard.
Ама поне хубаво, че Blizzard си показа истинското лице с Diablo III, та хората да имат едно наум занапред. Остава само да видим що за стока е Project Titan само...сигурно на BlizzCon ще го представят в края на годината.
Слава богу SCII все още се държи на самотния пиедестал на неопорочените.
Истина е също, че хората зад старите и сантиментални за нас игри вече не са в екипа, които ги твори или поне не всички. Все още същите хора отговарят за синематиците (което обяснява растящото качество), Метцен мисли житието и битието в историите, Самуайз Дидиер все още е драскача плюс екипа му от драскачи и мамка му драскат феномални артове.
Момента на падението?
World of Warcraft. Не ме разбирайте погрешно, аз съм я играл, так да се каже пробвах я. Беше ориджиналето без какъвто и да е експанжън ( и в не оригинален сървър, да..) и пак ще изължа ако кажа, че не се забавлявах (особено с приятели). Какъв тогава е проблема, щом посочих тази игра? Факта, че натъпкаха прекалено много в нея. Повече от колкото трябва експанжъни, цедене, цедене, цедене, цедене до макс...
Blizzard направиха милиони, можеби четворно колкото б'джета на нашата държава... После... фана ги мързела. Имаха лесни пари, имаха си комюнитито от верни wow фенчета...
Решиха да направят SCII и слава богу, къде от респект заради предшественика му, или от страх, че фанатизираните фенове (в това число и аз) ще ги линчуват публично ако осерат играта (за Корея не ми се мисили..), играта стана това което се надявах да бъде.
DIII? - имаше интересна теория от един фен, че РС версията е била не повече от един масов бета тестинг и че самата игра в началото е била замислена като конзолна. Свидетелстват според неговите думи) праволинейните карти и местности, опростената скил система, липсата на статове, лиспата на комбинация от рунически думи (което си беше чист пъзел и налучкване едно време с D2), орпстената скил система и дистрибуция.
С всичко това, ми се къса сърцето да гледам Blizz в това им състояние. На времето се кълнях в тях, сега лека полека изпитам страх, че ще се првърнат в следщата зла корпорация... По лошото е че малките сополанковци - разработчици гледат от тях и подражават на действията им.
А Бил Роупър? А, нищо особено. Продължи да си лае и хвали новосъздадения екип и какво? Някой да помни Hellgate London?
Жалко... яки идеи... Куц продукт.
Was fun Blizz...