Не само това, но и няма дата на премиера за кръпката. Знаем само, че тя ще е налична през пролетта на 2020 година. Причината за забавянето? Нужда от още време за завършването на пача. Което трябва да намеква, че той ще е голям.
От двете обявени неща добавянето на нова специализация - инженерът, звучи по-малко впечатляващата. Другата екстра е добавянето на immersive режим, който обещава да засили сървайвъл елементите на играта, отреже част от ненужния грайнд и RPG мотиви. Още детайли за него ще научим скоро, но като цяло звучи като начинът, по който заглавието трябваше да изглежда поначало.
Ghost Recon Breakpoint получи критики по всички фронтове. Не само играта имаше куп бъгове и гличове, но и геймплеят не впечатляваше с нищо и представляваше мацаница от механики на Ubisoft. Заради неуспеха на Ghost Recon Breakpoint френската компания отложи куп заглавия, за да преосмисли механиките в тях.
Още по темата
Ако микротранзакциите са направено ок, не е проблем - има успешни примери. Проблемът е, когато умишлено ти правят примерно играта грайнд до смърт, че да си вземеш "time savers" с които играта се игра, както би трябвало да се играе.
Против козметичните микроплащания нямам нищо против, ако ще и сто милиона такива да вкарат - боли ме фара, който иска - да си купува там шапки, дрънкулки и т.н. Дразни ме само когато се влияе геймплея. С всяка следваща игра на Ubisoft се усещаше повече наклоняване към микроплащанията.
П.С. Макар че иронично точно в Ghost Recon Breakpoint микроплащанията бяха супер безсмислени, най-малкото защото супер лесно можеш да изфармиш всичко. Odyssey си остава доста по-скандален. Но получи съвсем малко критики. Вероятно причината за това е, че Odyssey просто е по-добра игра от Breakpoint и заради това минава метър.