Очаквано или напротив, уволнения обхванаха студиото Visceral. Според EA, „малък брой служители“ са били съкратени по-рано през месеца. Точното число не се посочва, като можем само да гадаем какво ще рече „малко“.
Обяснението за хода пък е определено странно.
„Направихме малка промяна в екипа на Visceral, за да подпомогнем двата важни приоритета за компанията – създаването на съдържание за Battlefield Hardline и разработката на необявен Star Wars проект“, пишат EA. Или с други думи, компанията бива подпомогната в двете задачи, които върши в момента... с уволнения?
Не можем и да сме сигурни какво крие бъдещето за Visceral. В малка или голяма степен, Battlefield Hardline беше провал – тоест почти сигурно е, че новият проект на студиото ще определи и неговата съдба.
Но какво ли ще е тя? И дали Visceral няма да се присъедини към множеството убити от EA компании?