hategame logo
В Star Citizen вече се продава виртуална земя
пуснато на 29 ноември 2017 от pseto
star citizen planet
Star Citizen вероятно вече има приходи от близо 200 милиона долара, записани от предварително купени копия на играта. Въпреки че заглавието още няма дата на премиера. Явно е обаче, че разработчиците Cloud Imperium Games имат нужда от още повече средства...

...тъй като бе обявена опцията да купуваме парцели от планети. Те са два вида засега – 4 на 4 километра и 8 на 8 километра. Съответно цената е 50 долара и 100 долара... неособено скромна сума. За втората всъщност можем да си вземем общо взето две нови AAA заглавия днес.

Cloud Imperium Games обещават, че парцели ще можем да купуваме и с ингейм валута, без да е нужно да кихаме реални пари. Но ако съдим по цената на микроплащанията фармът за целта вероятно ще е изключително много.

Но за какво са ни тези парцели?

Детайлите не са чак толкова много, но логично в тях ще можем да си строим бази. Доста вероятно е да можем да фармим и ресурси, тъй като ще е от голямо значение какво ще е качествтото на земята, която си купуваме. Което намеква, че трябва да изгубим време, докато намерим качествен парцел. Но тъй като вселената на Star Citizen според обещанията ще е колосална, то едва ли рискуваме да останем без земя.

Базите, които строим обаче ще могат да бъдат разрушавани от други хора – засега не е ясно колко пари, виртуални или реални, ще струва реставрирането им.

Новата опция в Star Citizen засега не може да се ползва. Срещу 50/100 долара ще получите лиценз за получаване на съответно 16 или 64 квадратни километра земя, която да си поискате при пускането на екстрата. Което по традиция не е ясно кога ще се случи. Догодина? 2019-a? След това?

Срокове при Star Citizen няма. Или дори да има обикновено не се спазват.

Сигурно е обаче, че екстрата идва в момент, в който текат тежки дискусии относно броя на микроплащания в гейминга. Особено при игрите на пълна цена, какъвто е и Star Citizen. Дали и тук няма да има негативен отзвук от геймърите?

Коментари
still_no_one avatar
still_no_one
29 ноември 2017
За една друга игра мислех, че няма да види бял свят, но сгреших.
Тук обаче тия са егати "пичовете". Имат 200 милиона долара, ама са им малко. Няма дата на излизане, нищо, само едни обещания. То даже се чудя защо изобщо коментирам това, толкова е дъвкано, че вече е банално.
Ама евала на горивата дето правят играта, и още по-голямо евала на хората дето продължават да наливат при в това нещо. Само да не стане засечка като при no man's sky...
pseto avatar
pseto
29 ноември 2017
Тая игра много силно взе да ми прилича на понзи схема. Взимат много пари, обещават много неща, осигуряват някакви парченца... после искат още повече пари, осигуряват малко повече неща - но прогресът изглежда прекалено бавен с оглед на парите, които трупат Cloud Imperium Games. Само визии за бъдещето, тийзъри, прекалено много парчета - ама кога ще ги видим всички слепени заедно?

Но както винаги - щом някой предлага баница, баницата ще се яде.

still_no_one avatar
still_no_one
29 ноември 2017
Е то така е с баниците, ама тая много солена взе да става нещо...
vldir avatar
vldir
29 ноември 2017
Ако не може да сееш домати и чушки за кво ти е?
Miro avatar
Miro
30 ноември 2017
Ето така се прави от професионалистите , а не като аматьорите от ЕА-хванали на зомбясалите дяцата на Батлефилд/Стар Уарс да пробутват ДартВейдър за 40ч игра и ореваха всичко за 80долара-смешници.
Парцелче 100кинта , корабче 100кинта , по голямо корабче 100К гущери , 1 брой Луна милионче.
Veluvian avatar
Veluvian
30 ноември 2017
Тъй като в англо-саксонската съдебна система, основният източник е прецедентът, представяте ли си какви тъпотии това би породило в бъдеще?
Купувам си виртуална земя. Някои идва и ми унижощава сградите и инвестициите, които съм вложил в парцела в играта.
Логично, отговорът е, че трябва да се търси отговорност от извършителя, било гражданска, а защо не и наказателна. Представям си някакво изкривено бъдеще, в които хора си дават парите за такива неща и после създават съдебна практика, ако някой им троли вложените пари. За някакво си виртуално спорно право, егаси!

Дори да приемем, ей така наушкиум, че този проект вземе че стане, че пуснат една даже полирана и завършена игра с колосално съдържание, какво следва оттук насетне? Играта е за разтоварване. А не да източва живота ти, ровейки се в някаква огромна вселена, ама виртуална.MMOтата родиха нови морални правила в масовия гейминг, но ако тази игра види бял свят, още повече ще разтърси разбиранията ни.

pseto avatar
pseto
01 декември 2017
Все още законите не могат да влияят по никакъв начин на всичко, което се случва в игрите - дори и да се вкарват реални пари в тях. Може би един ден ще има регулации, няма как в страни като САЩ, ама едва ли ще е скоро.

Определено ще стане интересно, ако се почнат регулациите, само че въведе ли се и първата подобна, то можем да сме сигурни, че EA и сие веднага ще сгънат и ще се върнат към много по-традиционни пазарни модели. Което е нормално. Като се намесят законите и глоби в рамките на десетки милиони долари нещата стават груби, друго си е да си вееш коня. Ultimate Team умира в момента, в който се гласуват първите регулации. Така мисля аз.

А в случая на Star Citizen - хората са си намерили нишата. Разни хора, които са готови да наливат стотици, хиляди долари даже в нещо, което си представят във въображението си. Странна история, ама за някои хора и игрите като цяло са нещо неразбираемо, тъй че кой ти знае.

sonofdeath avatar
sonofdeath
01 декември 2017
Тези който следят само новините не виждат прогреса на играта. Следим я от ден първи в който дори нямаха фирма нито достатачно персонал. До момента са направили механики който ги няма в друга игра. Аз имам покана за тестване на пач 3.0 До момента все още има проблем с неткода както и оптимизацията. Има леакове на рам памета. По време на тестовата версия се събират дани за да се подобри стабилността на сървърите както и да се изчистят бъговете. Все пак искат да е максимално изпипан пача преди да се пусне Live след което съм сигурен, че ще следва free уикенд.

Какво е разликата от пач 2.6.3 и 3.0:

Подобрена визулално.
Нови и подобрени, оптимизирани VFX.
Новата техника за рендване на менюта на портове, мобиглас, комуникация с ландинг локациите която е по оптимизирана и ще се рашири до повече геймплей.
Подобрено управление на корабите спрямо маса, скорост, двигатели и тръстери.
Вкарана е механиката за да вдигаме неща и да ги пренасяме от едно място на друго физически. Например от една планета взимаш кутия слагаш я в кораба прелиташ до луната и я оставяш там.
Интеграция на Tech за планети и луни както обединяването (интегрирането) с ръчно направените ландинг локации и градове.
Атмосферно летене за по голяма реалистичност.
Item 2.0 което променя изцяло геймплея.
Подобрен damge state и LoD.
Вкарана е икономика. Купуваш, продаваш.
Има mission мениджър. Който дава различни мисии като всяка мисия е за определено време активна и се сменят.
Горивото вече е доста цено !!! Трябва да внимаваме да не останем на сред космоса без гориво.
Party системата е подобрена.
Инстанциите който са за момента са с вдигнат капацитет на хора. При евокато са тествали от 25 лимита на 2.6.3 на 106 човека.
Сменена е light системата както и light groups по корабите и лангин локациите.
Луните който ги има в 3.0 имат своя орбита около която се въртят.
Това довежда до ден/нощ цикъл.
Няма нужда от лоадинг скриин за да кацнеш на планета/луна или станция.
За да кацнеш например в град Левски трябва да изискваш разрепение за да ти отворят вратите на хангара.
Левски е огромен град ....само няколко пъти се затрих из тази mining колония ....
Вкарани са множество оръжия за fps, както и такива за кораби. Вкарани са и различни части за кораби като щит генератори, двигатели, охладителна система ... както и има магазинче за различни дрехи.
вкарана е системата за дишане при която трябва да внимаваме да не останем без въздух я в костюма я кораба да сме го изкл... и с него всичките му системи и да не произвежда въздух.
Вкарани са наземни превозни средства 3 на брой до момента.
Няколко нови кораба са вече налични.

Иначе ДА БЕ ПРОДАВАТ КАРТИНКИ И НЯМАТ ПРОГРЕС. Статията е вярно отразена за тези земни площи дето продават ....Но прогрес има .... Ма вие за прогрес ревете, но не го виждате ...Виждате само, че продават нещо и хоп айде пирамиди, фараони, мумии са ви в главата и тук таме някоя палжина.

sonofdeath avatar
sonofdeath
01 декември 2017
Ingame screenshot.
https://www.flickr.com/photos/hasgaha/36847916494/in/album-72157665038017125/
rosniak avatar
rosniak
02 декември 2017
@sonofdeath - защо не напишеш едно превю/впечатления от бета/билд-ъп за играта ? Личи че се интересуваш/играеш- със снимков материал и какво е включено и какво има да се добавя към играта от това, което е обещано.
Sonofdeath avatar
Sonofdeath
02 декември 2017
Нямам почти никакво време свободно. Смятам да изчакам live build 3.0 както и за коледния live stream е обещано да бъде фокусиран на сингъл кампанията SQ42 какти и да се покаже live gameplay което интересува всеки геймър който следи проекта. Има още разлики от 2.6.3 към 3.0 като fog, подобрени шедти и ново техно за сенки което да не товари машината и същевремено броя сенки да е огромен. Например срещу теб е астероидно поле, а от ляво на теб е слънцето. В този случай подобно на други игри светлините източници и сенки се правят ръчно, а не real time причината е в производителността на Pc. По SC са направили слънцето да е реално светлиния източник което доведе до два проблема. Първия бе броя сенки, а втория е заради астероид около планета хвърля своята сянка като по този начин нямаше осветление на планетната част. Удва и проблема, че след като слънцето е единствен изтчник на светлина то в тази част от планетата където трябва да е нощ то беше оълен мрак. Доста си поиграха за да го оправят горе долу. Има много да се пиш, но да ги видим с live build 3.0 за който се стараят да няма бъгове за да привлече ощехора. Аааа и ходенето е променено или по точно скороста ба ходене има мин и макс и със скрола определяш походката която влияе на сърдечния ритъм а от там и на нуждата за кислород.
Sonofdeath avatar
Sonofdeath
02 декември 2017
Ден/Нощ цикъл ingame real time.
https://gfycat.com/arcticofficialglassfrog
still_no_one avatar
still_no_one
03 декември 2017
@Sonofdeath разбирам ентусиазма ти относно играта, и явно наистина я следиш от първия ден и виждаш че нещо се случва. Обаче погледнато отстрани, като човек не учасвташ в бета, а просто чакам една игра, цялата тази система ми изглежда като продънена лейка. Всичко си стои на същото ниво, бутват това-онава,ама пак проекта си е застинал във времето и пространството. Ето защо е моят скептицизъм. Вярвам че по играта се работи, обаче отстрани всичко изглежда спряло. Ето от къде е моето недоверие в хората зад проекта, това мисля, за останалите не гарантирам.
А това дали играта си заслужава и струва тия 200 милиона(оле това си е като чалга песен) или не, няма как да преценя като не съм се докосвал до някакъв продукт. Но както казах това си е съвсем друга тема, и няма как да съм обективен тази насока.
Sonofdeath avatar
Sonofdeath
03 декември 2017
Казвам само това което има до момента. Това което е обещано, ДА то е повече от това което се предлага сега. От една страна, да нямам търпение и двете игри да са завършени и да ги разигравам. От друга страна плана им за завършен продукт надхвърля всяка друга игра и дали ще успеят е под въпрос. Както сами си признават опитват една идея, развиват виждат, че не става и я хвърлят и я почват от ново докато не стане. От друга страна и те са прави защото следим играта от ден първи, а не какво при други фирми който обявяват, че работят по нещо едва когато е влязло в бета и се нуждае от фиксове на бъгове, полиране и оптимизиране. Времето ще покаже. Колкото до парите разрови се да видиш колко игри който са били в топа са били с приблизително или повече пари и като продукти са били значително по малки като идея и реализация.
still_no_one avatar
still_no_one
04 декември 2017
може би продукта някой ден ще види бял свят, вероятно е. Наистина това не е ААА проект, не знам за теб, обаче на мен ми се струва(може да е само в моята глава), играта, и целия проект е зациклил. Да има някакви пачове и фиксове. ама като гледам сега са на 3.0 и докато стане игрта годна за игране може пача да е 7.0 през 2040-та година. Разбирам какво имаш предвид... ама ако имате вие всички фенове на играта цената от 200 милиона долара... явно аз съм нещо дефектен и не го разбирам... както и да е аз и без това си имам жълт лист от психиатрията в моя град(за това не се шегувам имам си го листчето)
rosniak avatar
rosniak
04 декември 2017
@Still_no_one-нека не забравяме обаче, че Star citizen има доста дълъг списък с обещания, които трябва да изпълни (вече го забравих де и не следя нещата толкова отблизо колкото sonofdeath), но според това което казва е, че се работи по играта. Нека и не забравяме че много игри, със същият бюджет дават доста по-малко и като обещания и като количество ! Не искам да защитавам играта без да съм я играл, или да съм видял някакъв геймплей или нещо, но сме виждали какво се случва като дойдат с грамадните обещания за игрите им ( а някои са и ежегодни такива) Има 3 или 4 студия, които наистина си личи че влагат сърце и душа в игрите, които правят и накрая да личи че е правено всичко с кеф и желание и с кеф си даваш парите. Силно се надявам някой ден sonofdeath, да намери време и да напише ревю и/или превю или впечатления от разработката.
pseto avatar
pseto
05 декември 2017
@Sonofdeath, всичко хубаво, но има едно нещо, за което съм почти сигурен, че вече един път сме говорили. При Star Citizen се задълбава в разни тотално излишни детайли - отляво ли ще грее слънцето или отдясно - при положение, че цели огромни парчета геймплей тотално липсват не е ясно има ли ги, няма ли ги, върви ли се нанякъде, не се ли върви.

Нали разбирам играта да беше готова на 90% и да се правят изгъзици, ама... сега е малко абсурдно. Смисъл аз ако си я пусна днес и тръгна да я играя - ще бъде ли игра като игра или все още ще е повече технологично демо, отколкото игра?

А при 200 милиона бюджет каквито и да е оправдания ми се струват не на място. Това вече са пари, които дори EA, Rockstar, Activision Blizzard не дават за игри. 100-200 милиона - това са границите, в които вървят заглавия като Grand Theft Auto V. И разработката им трае по-кратко време... а и не е да кажеш, че Cloud Imperium Games са някакви произволни типове, дето не знаят как се правят и планират игри.

Аз продължавам да смятам, че нещо намирисва. Ще си променя мнението, когато има нещо сравнително готово и само тогава.

nikoim avatar
nikoim
06 декември 2017
Следя канала им в тубата и изобщо не ми мязя на понзи схема яко гейминг революшън ще видим ама след поне 5 годинки >! !>! кот такоа !
Sonofdeath avatar
Sonofdeath
06 декември 2017
@pseto имаш право от своя гледна точка.
SC все опитва да направи онова което беше някога и на всички ни липсва. А именно изпипана игра на 100%, а не на 40% игра която излиза и после се добавят DLC-та. Аз лично мразя игра която е с DLC-та. Искам като вляза в играта всичко да си е там и да и се насладя. От друга страна игри като GTA са с готов енджин, екипа не е сменян или аз не знам. Имат готови асети. Пипат тук таме геймплей. Но като цяло е копи-пейст и се пипа след пейста за да го направят по добро от предишното което е ок. Другото което каза относно това, че играта се опитва да вкарва всякакви неща който не са задължителни за Space SIM, да така е, прав си. Това което искат те е играта да предлага не онова което една игра би предложила, а това което един филм би предложил. А ти просто да се поставиш на мястото на героя от филма и да можеш всичко онова което и в даден филм. Като цяло SC се оповава на Wing Commander игрите, както и на филма Battlestar G. който е доста добър филм.Взимат като идеии от всякакви игри, филми и ги правят по различни за да разнообразят самата игра.

И пак казвам, да съгласен съм с теб, че докато не излезе финална игра до тогава всичко ще е само приказки и техно демота. Следя им прогреса и виждам, че на моменти има такъв на моменти зациклят. Ще видим до къде ще стигнат. Аз съм фен на Андромеда, Farscape, Stargate, Battlestar ....и от дълго време чакам игра която да ми позволи да се потопя ей в такава атмосфера която предлагат горе посочените филми.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл