От него става ясно, че Wolfenstein: The New Blood ще включва мисии, в които ще имаме избор в подхода - дали да влизаме с агресия или да се промъкваме. В контраст със стила на предишните преродени Wolfenstein игри, които в своята есенция бяха линейни шутъри.
"Кампанията ще е по-лека откъм тон и дължина", казва Густафсон, добавяйки, че благодарение на новите и различни за серията механики все пак геймплей времето ще е по-високо.
Ако пък се чудите как разработчиците MachineHead са решили да експериментират, то отговорът е с една дума - Arkane. Тази компания също е под шапката на Bethesda и е отговорна за добрите Dishonored игри и откровено страхотния Prey. Именно от сътрудничества с тях MachineHead са се вдъхновили да изпробват нещо ново.
Wolfenstein: The New Blood е спиноф на основните Wolfenstein игри, като в главната роля ще имаме различни персонажи - дъщерите-близначки на Би Джей Бласковиц - Джес и Соф. Заглавието чакаме на 26 юли за PC, PS4, Xbox One и Switch.