Не. В най-добрия случай играта може да се окачестви като бездушен мод. В най-лошия – боклук, който не си струва. При всички положения не виждам причина да извадите пари за Hardline… напротив. Ако ви се цъка някакъв насочен към мултито шутър, то при всички положения Battlefield 4 остава по-добрата опция. Най-малкото към момента има сериозни индикации, че Hardline ще умре много, много бързо... а мина само седмица от пазарния дебюта на шутъра.
Но защо? Като цяло, проблемът на Battlefield Hardline е следният – абсолютно нищо не е изпълнено на ниво. Звучи ли ви като малък проблем? Не? Не се е и изненадвам – това е титаничен такъв. И какъвто и потенциал да е имал Hardline – а за мен не беше особено висок – то не е изпълнен.
Но нека карам по каналния ред със сюжета. Който може да се сведе до следното: гледали ли сте поне няколко полицейски сериала? Говоря от най-лайняния и долнопробен тип? Отговорът ви е положителен? Е, значи знаете какво ще се случи с Hardline.
Всяка мисия е клише след клишето, скука до шия. Историята? Както винаги със сигнални прожектори ви се сочи какво ще стане, кой е добър, кой е лош. Вашият главен персонаж Никълъс Мендоса е типичният добродушен дебил, който виждате от раз как ще бъде обвинен за престъпление, което не е извършил. И не, тук не давам спойлери. Още първата шибана минута, в която си пуснете Hardline виждате вашия бастун в автобус с престъпници, пътуващ към затвора. И как типичния дебилен надзирател му казва колко мрази подкупни ченгета, а пък Мендоса гледа като току-що пребито куче. Е това ако не е индикация какво ни очаква в следващите часове...
Типично за модерните подобни игри, вие ще сте с 2-3-4-5-100 крачки пред сюжета. Просто защото е представен като в долнопробен полицейски сериал. Да си каже дебилният американец – „Хммм, тоя нещо ми намирисва, подозрителен е тоя герой“ и накрая като се окаже лошият – „Аха, имах такова усещане, гений съм, сега дай да хапна малко сладолед с препържен бекон!“. А то нещата са безобразно очевидни!
Разбира се, типично за подобен тип игра, персонажите са от кух по-кух, като няма да ги запомните с нищо. По дяволите, основният герой е толкова никакъв, че му забравих името за няколко часа, докато почнах да пиша това ревю. Трябваше да прочета как се казва.
Всъщност, нека се поправя. Battlefield Hardline е по-зле и от най-тъпите полицейски сериали. Поне в тях има нещо интересно. Положителен или негативен персонаж. Селския идиот. Куче. Компютър. Стълб. Нещо. В Hardline всички са еднакво кухи.
[caption id="attachment_46904" align="aligncenter" width="525"] Механиката на арестите изглежда интересно в началото, но бързо става болезнено еднообразна[/caption]
Ама стига празни приказки – нека говоря за геймплея. При него също няма абсолютно нищо интересно. Съвсем ще игнорирам факта, че Hardline има едно "Battlefield" пред названието си. Тоест няма да коментирам малкото, почти никакво влияние на превозните средства върху кампанията. Ще карам по същество - ще си представя, че цъкам EA Generic Blockbuster Shooter Drama например.
И дори при тази ситуация, пак няма какво толкова хубаво да кажа за Battlefield Hardline.
Основната идея е, че имате два стила на игра – на „доброто ченге“, което действа „по буквата на закона“, арестува и зашеметява престъпниците... или пък „лошото“, което просто вади патлака и пуца. От една страна, идеята не е чак толкова ужасна. Най-вече защото ако сте „лошите“ не получавате никакви точки опит за убиване на гадовете. С други думи, прогресът ви към по-хубави пушкала ще се забави драстично.
Но по-хубави пушкала ли казах? Да, точно така – когато арестувате и зашеметявате бандити с промъкване, вашият бонус е... отключването на повече оръжия за убиването им и добавки за тях!!! Това е нещо като да сте добри хора, да дарявате пари, да помагате на когото можете, а вашите награди да са биологични оръжия, долнопробни наркотици и сифилистични проститутки. Няма и грам логика!
Явно разработчиците Visceral не са имали идея какво да ви дадат като бонус заради това, че действате по буквата на правилника и са решили – „Що ли пък да не е заглушител за първия ви пистолет“? Ами окей – вече имам пистолет със заглушител – мога да избивам когото реша. Но ако реша чат-пат да се промъквам, то ще получа и снайпер (а може би по-късно и заглушител)... или тежки картечници... и какво ли не друго.
Не, наистина. Може ли някой да ми обясни каква е логиката в игра, в която трябва да се промъкваш... наградата ти да са тежки оръжия, с които можеш да избиваш десетки противници? Един вид някакво лицемерие ли? Все едно някой мъж, който се прави на чувствителен, романтичен и разни такива, докато не стигне до ебането и после си се превръща в обичаен задник? Един вид Ник Мендоса така мило и нежно им вкарва... белезниците на лошковците, а пък после като им е набил достатъчно и вземе тежките пушкала и става лош и груб...
...не, че играта е особено трудна. И не, че промъкването не е изпълнено на катастрофално ниско ниво. В един Styx: Master of Shadows, за който мнозина не са чували, нещата са със светлинни години по-добре реализирани в този аспект. Тук? Някакви тъпоумни противници, които в общия случай стоят на място, гледат в нищото и чакат да ги арестувате. Което се случва чрез шибано еднаква анимация, от която вече ви се досира след два часа, тъй като се повтаря нон-стоп... Ако нямате време за арест – просто ги хлопвате с една тупалка в тила и те припадат.
[caption id="attachment_46891" align="aligncenter" width="525"] Доста мисии се израждат в безумни престрелки... които не можете да избегнете, искате или не[/caption]
И това е „промъкването“. Имам чувството, че това е бил възможно най-мързеливият начин за реализиране на играта и заради това е бил избран този път.
Естествено, винаги имате и опцията да избиете всичко живо. Нали сме в 21 век, трябва да има "избор". Което и на финалната трудност не е особено трудно с оглед на скапаното AI… което има толкова проблеми, че не е истина. Но най-тъпото е, че кампанията не се влияе от това какво вършите. Да, ясно е, че Hardline е линеен в сингъла... ама е смешно да сте избили 30 човека в една мисия и вашето шефче да ви говори все едно нищо не е било.
„Ми, малко се прецакаха нещата, можеше и по-добре да се развие ситуацията от това да има МАСОВО КЛАНЕ, ама няма проблем, никой няма да забележи, че е имало мини война в града, куп трупове и разрушения – нали живеем в долнопробен американски екшън“.
Даеба, поне в Hitman игрите уж нещо се случваше след края на мисия – пишеше в медиите, че е имало масово клане или че готвачът на някакъв пичага се е осрал и не е разрязал добре рибата фугу... това беше разликата да минете една мисия перфектно или да избиете безмозъчно всички. В Hardline я няма дори и тази минимална куртоазия.
[caption id="attachment_46898" align="aligncenter" width="525"] Тази магическа джаджа ви дава възможност да анализирате всяко местопрестъпление в абсурден футуристичен маниер[/caption]
И да, в един момент просто хващам тежкото оръжие и почвам да гърмя – какво ми пука? Не, че лошковците с нещо ме накарат да се замисля да не им пръсна главата. Напротив, всички са представени като най-долни отрепки, дилъри, говеда и въоръжени изроди... направо злодеите в анимации за много малки деца. По дяволите, човек се чувства така, сякаш е лошият, ако ги арестува, а не им пръсне черепите. Именно по това се различават качествените игри от лошите – има някакъв морален избор. Човек се замисля дали да убие някого срещу себе си. Понеже той има и някаква добра страна. Войник, пратен със заплаха от живота си да се бие. Или нещо такова. Наистина можем да говорим за игра. Ама леко, 1% ти става гадно, ако пречукаш някой, който ти се моли за живота.
Лошите в Hardline са толкова зли, че всеки път като им мушнете белезника си казвате – „Това го правя, само за да мога да взема най-тежкия снайпер и да ви разгъна анално нататък“.
А, да, нека добавя, че освен в промъкването, играта е адски зле и в престрелките. Поведението на противниците ви е очевидно тъпо и бъгаво, а особена трудност няма дори и на финалните трудности.
Чудите се защо отделям толкова време на сингъла? Една причина – Hardline активно се рекламираше като нещо „различно“. А всъщност е гига посредствен шутър, който без марката Battlefield щеше да се размаже още по-драстично по нос в асфалта. Имаме някакво кухо промъкване... а в доста мисии дори и то отсъства – просто бивате вкарани в масови престрелки и толкоз! Нямате дори цялостен избор. Играта ви води за ръчичка както намери за добре. Тук ви казва – „Ще има такава драма“, после – „Пуцалка и преследвания“. Ама реално – нещата варират от „Касандра“ до „Вдовицата в бяло“ (простете ми малко архаичните представи за сапунки, не съм запознат с модерните стожери на жанра).
Но стига толкова за сингъла... и най-запалените Battlefield фенове очакваха едно лайно. Какво може да се каже за мултито – нещо от ключове важност за всяка игра от серията? Всъщност, единственото важно нещо. В крайна сметка, Battlefield стана култов не със сингъл кампаниите си, а с мултито.
Е, този ключов режим е толкова осран, че мога да кажа спокойно – не си струва изобщо. Общо взето, представете си следното – Battlefield има криза на средната възраст, не знае какво да прави с живота си и се решава на извънбрачна афера. С кой? Сетихте ли се вече... с Call of Duty! И така, Battlefield се промъква пиян, прави див секс с CoD, но забравя да използва презерватив. Ражда се мултито на Hardline. И Battlefield, и Call of Duty засрамени се чудят кой да стане попечител на това копеле. И вече знаем кой е изтеглил късата клечка....
Но защо говоря точно за Call of Duty? Когато мнозина окачествяват Hardline като мод на Battlefield 4?
Всъщност съм съгласен, че говорим за един мод. И то напълно. Определено това е истина... но просто докато е създаван нещата са се наклонили по един такъв начин, че са достигнали адски близо до Call of Duty.
Как може да се случи това? Ще ви отговоря и то ще ви отговоря от раз. Първо, картите. Те са метър на метър изцяло в духа на шибаното Call of Duty. Ако има едно нещо, с което може да се окачестви Battlefield и то открай време, то е мащаб. Аз за друга не се сещам, някой да ме поправи, ако може да намери. Още от Battlefield 1942 насам. Титанични по размер нива, в които можем да се придвижваме с какви ли не превозни средства. А положението в Hardline е различно.
Първо, че нивата са доста по-малки от тези в Battlefield 4. Второ, че акцентът на превозните возила е почти минимален и в общия случай ги ползвате само за придвижване от точка А до точка Б, без да навлизате в престрелки с тях. Но и как да се случи, щом имате куп джипове, автомобили и мотори... въпреки че чат-пат има някой хеликоптер или возило с тежка картечница отгоре.
И трето, доста от картите са просто лоши. Една част от нивата, поне за мен са директен римейк на тези от Battlefield 4. Почти същите като идея, като външен вид, даже и като архитектура... но с една идея по-прецакани. Най-вече защото при Battlefield 4 се предлагаше повече баланс, всяко оръжие можеше да се ползва в една или друга ситуация. В Hardline ситуацията е доста по-банална...
[caption id="attachment_46910" align="aligncenter" width="525"] Тази карта беше една от любимите ми в Hardline... поне предлага балансиран геймплей, което не може да се каже за мнозинството[/caption]
А, да, също така разрушенията този път са много по-малко. Има ги, факт е, но не и като Battlefield 4. Там оставяхте някое ниво точно сякаш е било бойно поле на мащабна престрелка - наистина. Разрушено почти изцяло. В Battlefield Hardline пък мексиканските бачкатори могат да поправят щетите в общия случай за няколко дни и то докато скатават...
Именно нивата в играта "крещят" на мод. Подобни като идея и изпълнение на тези от Battlefield 4, но същевременно влошени в една или друга степен.
Да, наистина Hardline все пак ми носи повече удоволствие от Call of Duty. Ако продължа с това сравнение. Най-малкото, повечето оръжия имат откат, а не се изисква просто да задържите спусъка от другия край на картата и да чакате. Има някакво умение. Но за мен поведението на пушкалата от Battlefield 4 е поизчезнало... или може би ми се струва така заради по-малките карти.
И към момента, има ярък дисбаланс при пушкалата. Лидерът откъм ефективност са автоматичните картечници. Те просто са безбожно добри... нанасят добри щети, имат прилична точност и стрелят на нелоша дистанция. А и нали споменах, че картите са доста по-малки по-размер вече... и се случва шибаният и омразен абсурд някой от майната си да ме гърми с автоматично пушкало, а аз да съм със снайпер... да го нацеля един път и докато презараждам да загина. Защото картечницата на Гошо е точна на ужас (или картата е малка... кое от двете не знам). Нещо, което го нямаше в Battlefield 4. Беше ми забавно как някой се опитва от далечината да ме гърми по подобен начин. И ако бях със снайпер – винаги побеждавах. И обратното – забелязвах снайперист някъде си, но докато се опитвах да го убия, без да се замисля, че оръжието ми не покрива дистанцията... той ме сваляше задължително. И се виждаше ясно как огънят ми се разпръсква и при голяма дистанция оръжието ми няма и грам ефективност.
Това вече го няма. И едва ли ще се изненадате, че мнозина ползват автоматични картечници. Помпите? Поне за PS4, където тествах играта са гига непопулярни. Узитата – също. А като се има предвид, че всеки клас е обвързан с тип оръжие... ми, сещате се. Половината такива са изпаднали в периферията...
А, да, нека стане дума и за това. Количеството на оръжията. Мислите, че са малко? Ами, в грешка сте. Супер малко са.
Всеки клас има всичко на всичко 5 основни пушкала. Да, точно толкова. Пет. Всъщност са малко повече. Има 1 основно оръжие, което е налично и за полицаи, и бандити; едно оръжие, което също е налично за полицаи и бандити, но трябва да се осерете от фармене, за да го отключите, плюс още три за всяка от страните.
Или общо 8, ако следите кривата ми математика. При няколко пъти повече в Battlefield 4… и да, има сравнения за това в интернет вече. Оръжията в появилата се през 2013 година игра са наистина шибано малко. Което е тъпо, ужасно и дразнещо.
Още по-зле – всички оръжия освен основното трябва да се отключват за всяка фракция поотделно. Нека бъда по-конкретен – ако искам да си взема втория снайпер при бандитите, то ще е отключен само при тях. И трябва да фармя още кинти, че да го взема и за полицаите - негов еквивалент, който е мъничко по-различен. А шибаното оръжие е скъпо.
И след това – тепърва трябва да фармя фрагове, че да му отключа attachment-и... което тотално изключва всякаква шибана отборна игра. „А, разбиха ни, ама записах 10 кила, какво ме ебе, нали съм близо до това да си отключа най-яката оптика“...
Нямам идея защо има различен набор на оръжия за двете фракции... вероятно за да ви накарат да фармите като изоглавени. Решението за мен е тъпо. И дразнещо. При ротациите в Hardline, то шансът да сте от „добрите“ или „лошите“ е 50:50. Само дето понякога с едните ще имате „хубави“ пушки, а с другите – по-скапани.
И още не съм споменал, че единият от четирите класа – Operator – е крайно небалансиран. Не само има възможността да носи Medkit и да съживява почти убити ваши хора, но и притежава вече споменатото вероятно най-добро оръжие в Hardline – картечницата. Забавно, нали? Именно и заради това Operator е супер популярен глас, наред с класическия Professional (снайпер), а останалите... кучета ги яли. Чат-пат някой опортюнист цъкаше с тях и толкоз...поне на PS4, която според статистиките на EA е най-популярната версия на Hardline...
И какво имаме дотук? Малко оръжия и малко карти, явно плачещи си за куп DLC-та? И да, сезонният пропуск на Battlefield Hardline струва 100 кинта, шокирани ли сте... Плюс мизерен мащаб, намалено влияние на превозните средства и супер екшън геймплей... не се оформя никакъв хит. Напротив.
И сега осъзнавам, че не съм говорил за режимите в Hardline. Май е време и за това.
Първо, класиката Conquest от Battlefield се завръща. По-осакатена от всякога заради супер малкия набор превозни средства. Мисля, че този режим е сложен колкото да го има за старите фенове на серията... но е бледа сянка на себе си. И все пак се играе супер често.
След това имаме безумния Hotwire. Каква е целта в него? Да се качим в един автомобил и да се движим с него из картата. Колкото по-дълго правим това, без да загинем – толкова повече точки към победата получаваме. И знаете ли какво се случва в общия случай в него? Хората просто карат като безумни надрусани телета из картата, безмозъчно – и трупат луди точки и пари. Чат-пат се срещат с лошите и става сбирка тип "гангстери в Харлем се здрависват с узита от автмобилите"... но като цяло всички си карат самички и фармят кинти. А в Hotwire се трупат безумни пари! Наистина. Просто докато си карате безмозъчно или още по-зле – някой друг ви е шофьор, а вие стоите на някоя от страничните седалки и гледате кисело с картечница в ръка! 10 минути в Hotwire към момента – без да правите нищо – са равносилни на това да изиграете перфектен мач в някой от другите режими за същото време и да изнесете отбора на гърба си! И съответно за да изфармят по-хубавите оръжия и добавки към тях, всички играят на блъскащи се колички. Все едно са на 10 години в лунапарка!
Ташак! И да, всичко в шибаното мулти на Hardline се отключва с пари, които фармите като дебили. Мама му даеба, в момента и Call of Duty ме кефи като система на прогресия. Тук всичко е омазано... липсата на количество е заменена с нужда от безобразно и безкрайно фармене. А пък тази идея допълнително е счупена от гига небалансирания режим Hotwire, който ви позволява адски бързо да се сдобиете с пари. Безумие и глупост на Visceral!
Иначе освен тези режими имаме Team Deathmatch, който по абсолютно нищо не може да бъде отличен от Call of Duty, ама буквално. Поне аз разлики не видях. Малки нива, много екшън... в лошия смисъл на думата.
Е, има и светлина в тунела с два режима. Които определено са нещо сравнително ново и интересно.
Blood Money е един от най-добрите режими в Hardline – своеобразен Capture the Flag, в който на дадени места из картата има купчини с пари, а вие трябва да ги вземете и занесете до базата си. Интересно е, че и полицаите имат такива (които са „улики“), и бандитите – при тях очевидно е „плячка“. Който заграби повече от противниците – печели. Тук има някакъв баланс, трябва да мислите повече и не е само Call of Duty безмозъчност. Отборната игра е от голямо значение и можете да сте полезни, без да сте машини за убиване. Минусът в общия случай са някои адски лоши карти, които явно не са били предназначени за този режим като идея. Но като цяло стабилно положение. Blood Money беше един от любимите ми режими, наред с Heist.
В него пък има сейф на определено място из картата, който трябва да бъде разбит (понякога имаме и разбити бронирани ванове). След това ценности от него биват изнасяни до друга точка от бандитите, а полицаите трябва да ги спрат. И тук се цени отборната игра – някои трябва да влязат в ролята на „тежкия“ отряд, други трябва да им помагат отдалеч и да спират вражеския огън. Забавно е, че ако всички решат просто да бъдат поддръжка – примерно снайпери – то няма да има кой да вземе (или възвърне) плячката и дори да имате куп убийства, то ще загубите. И то безжалостно. Общо взето Heist също е силен и динамичен режим, вероятно най-добрият, в който постоянно се случва нещо интересно и липсва еднообразие. Явно е, че Visceral са вложили най-много труд в него, също както и в Blood Money.
Заедно с това имаме и още два режима – Rescue и Crosshair. При тях имате точно един живот – тоест загинете ли и си оставяте пукасяли и се уповавате на вашия екип да спечели рунд. Те като цяло изглеждат „пришити“ към Hardline – колкото да има нещо тип „хардкор“ в играта. Картите очевидно не са предназначени за тях - на моменти а абсурдно видно.
[caption id="attachment_46906" align="aligncenter" width="525"] И в Hardline има разрушения... но в по-малка степен, сравнено с Battlefield 4[/caption]
Иначе в Crosshair полицията извежда доносник, а бандитите искат да го убият – или режима VIP от Counter-Strike. Същото важи и за Rescue – там лошите държат заложници, а добрите се опитват да ги освободят. Отново нещо познато от Counter-Strike. В Crosshair обикновено нивата са толкова зле предназначени за режима, че чак е тъжно. При Rescue ситуацията е леко по-добра - просто заложниците са в единия край на нивото, а контрите... опс, простете, полицаите в другия. Дотук горе-долу добре, но пак се усеща, че карта за детмач е превърната в нещо различно.
Общо взето, малцина цъкат Rescue и Crosshair, които вероятно трябва да са режими като за про геймъри и турнири... ама... едва ли ще видим много състезания на този шутър.
И общо взето това е целият Battlefield Hardline в мулти. Един бездушен мод с по-малко разнообразие. За 30-40 лева цена можеше и да е окей. За 130 кинта? Плюс още 100 лева сезонен пропуск, който явно включва почти цялата игра. Ами, не.
Реално може и да съдя прекалено тежко, някои хора наричат Hardline адекватен до нелош шутър. За мен приликите с Call of Duty са прекалено много. Стигне ли се дотам... ами, нямам нищо хубаво за казване! В общия случай обаче файда да си купувате Battlefield Hardline няма. Доста вероятно е да се разочаровате... в малка или голяма степен. Но дори и да ви се стори като нещо прилично... то вероятно ще ви омръзне бързо. Разнообразие почти няма, а и не знаем дали Visceral няма да бъдат закрити скоро от EA... тъй че за какво да инвестираме време? Имаме си Battlefield 4...
И така, идва време за графиката и звука. Визуално, поне за PlayStation 4, играта не впечатлява. Особено след като съм играл хипер красивия The Order: 1886. В сингъла стои супер дървена, а липсата на осветление и цялостни ефекти си личи мощно. Crytek бяха казали един път, че биха жертвали резолюция за сметка на ефекти... ами, съгласен съм! За PS4 играта върви в 900p, но какво от това? Ако беше 720p с повече ефекти щеше да е доста по-добре. А не хубави текстури, които стоят крайно нереалистично... Но все пак за PC играта явно е добре оптимизирана и красива, тъй че очевидно оценката е зелена.
Звук? Феноменален. Battlefield си е Battlefield. Няма какво да кажа за него. Ефекти, фонови звуци, гърмежи, реплики по радиостанциите - абе всичко, за което се сетите е на топ ниво. Наистина. Фантастично изпълнение. Гласовата актьорска игра и в сингъла, и в мулти ми идва малко сладникава в общия случай, но това е всичко като минус.
Последни думи? Battlefield Hardline е провал. В каква степен - въпрос на субективно мнение. Но най-хубавото, което четох за този шутър е "мод". Това добре ли е? Разбира се, че не. Просто Hardline не може да е самостоятелна Battlefield игра. Няма как. Явно е разработвана с по-малък от обичайното бюджет и с доста бързане. Нямам си идея какво щеше да бъде, ако беше дебютирала още миналата година...
В крайна сметка - май няма да ме е яд, ако Visceral загинат след тази игра.
Още по темата
Пабло,спри са с простотиите,плс.
@morgoth_srs - това забравих да го пробвам, а днес го връщам Hardline и туйто.
@pepito18 - ако прекарваш по 30-40+ часа пред Fifa всяка година виждаш разликите... всъщност и за PES, и за други игри важи същото. Не бих казал, че разликите са малки, реално между Fifa 14 и Fifa 15 разликата е титанична... все едно са две различни игри на много нива. Да, все някакви човечета ритат топка нали... това е ясно. Ама разлики има бол. Но кой ли знае, сигурно и запалените фенове на Call of Duty виждат големи разлики в игрите.
А иначе за Call of Duty - да, дрехите се сменят, скиновете, ала-бала, ама знаем какво прави вълкът... а Activision си е дефиницията за големия лош вълк.
Между другото, Токси, свестните ти коментари са наистина стойностни, без значение хвалиш ли или хейтиш някоя игра. Само казвам...
Виж, Hardline имаше една такава... "пластмасова" я наричат в интернет графика и май това е най-точната дума. Персонажите стоят като манекенки с яко ботокс - едни такива изпънати, лъскави, без детайли по лицата, сенки почти никъде няма, ефекти и всичко стои едно такова изкуствено. Поне за PS4.
А за самия геймплей - мисля, че просто са се опитали да направят "нещо различно", а това означава да се иде на Call of Duty. Прогресията на оръжията е катастрофа, балансът е минимален, ако има и такъв... тегава работа. Ама мисля, че повечето неща са произлезли от умишлени решения, не ограничения в хардуера. EA нарочно са пробвали нещо по-различно, за да търсят нова аудитория (тип оня недъгавия последен Medal of Honor), ама пак са се провалили. А и ясно си личи, че бюджетът не е супер висок...
Иначе да, Visceral не стават за правене на шутъри, имах и преди дебюта сериозни подозрения в това... но в крайна сметка е по-лесно да ги кажем тези неща постфактум.
Но не мисля, че EA са знаели, че играта ще е слаба, по-скоро са знаели, но се опитаха да минат метър и... греда.
Това че сингъла бил клиширан сериал е маловажно, то всички кампании на FPS-ите са такива въпросът е геймплея дали е забавен, не знам как и при BF Hardline, но е ясно че мултиплеъра е най-важното, а той е безобразно слаб - оръжия с отвратителн звук, откат, грозни и криви, трудни за свикване... прекалено малки човечета, от което се губи усещането че трепеш някой.
Менюто за избор на оръжия е още по-безобразно и от това в BF4... изобщо тази игра е правят тотални некадърници, енджина не струва колкото и да е прехване, а DICE които сега са се покрили с няква друга разработка въпреки добрият им имидж е факт че затриха всичко хубаво в BF от Bad Company 2