hategame logo
Activision Blizzard ще прави „ESPN на електронните спортове“
пуснато на 05 януари 2016 от pseto
major league gaming 4
В края на миналата година научихме, че Activision Blizzard са придобили esport организацията Major League Gaming за 46 милиона долара. Но какви са плановете на една от най-големите компании в индустрията?

Очевидно с помощта на MLG да създадат канал, който да бъде „ESPN на гейминга“. Точно тези думи биват използвани както от Боби Котик, шефът на Activision Blizzard, така и от Майк Сепсо, който е съосновател на Major League Gaming.

Както знаем ESPN е една от водещите спортни медии в световен мащаб – особено в САЩ. Според Activision Blizzard в гейминга липсва подобна организация... но именно разпространителят ще се нагърби с нейното създаване.

Естествено придобиването на Major League Gaming не означава, че ще гледаме само състезания на Call of Duty например. MLG ще продължи да съществува без промени както досега. Сайтът MLG.tv ще продължи съществуването си, както и серии турнири като MLG Pro Curcuit например. Организацията ще продължи да разширява и контактите си с различни разпространители.

Е, можем да сме сигурни, че игрите на Activision Blizzard ще бъдат широко рекламирани в рамките на медията, но това може да се очаква.

Иначе разпространителят обяви създаването на специална esport дивизия миналата година. Така няма да е изненадващо, да видим още подобни придобивки от страна на Activision Blizzard.

Коментари
undefined
voxy
05 януари 2016
на Destiny - Trials of Osiris мулти мода ще е първия голям хит на MLG в края на годината, много по-приятно гледаемо е от CoD шампионатите
sauron93 avatar
sauron93
05 януари 2016
То не бяха енергийни напитки , филми ,и всякакви други неща , сега ще си имат и медия която масово ще им прави реклама на игрите . Изглежда завладяха целият свят , активижън ясно ама близ поне бяха приятна компанийка навремето още когато мислеха за играчите си повече от това за валутата
Macks avatar
Macks
05 януари 2016
По мой лични скромни впечетления, Близ все още са такива до голяма степен, което е нещо много, много хубаво.
sauron93 avatar
sauron93
05 януари 2016
За мен отдавна не са . Само виж какво направиха със старкрафт 2 , една игра я продадоха 3 пъти със по 2 добавени единици и то на цените на пълни игри . В WOW добавиха опция с която да си вдигнеш герой на максимален левъл герой за която естественно се заплаща ,маунтове това онова всичко за пари . Доколкото знам и в ХОТС има някакви микроплащания но не съм сигурен какви , същото мислят да има и такива и за overwatch .Дебилото 2 и хартстоун нямат микроплащания доколкото знам но така или иначе кой ги играе ? Не ми харесва и ламерския стори телинг в последните години. Е примерно за WOW , убиха Гром в WC3 , после го съживиха в WOW със невероятно логичната история как синът му Гарош намерил машина на времето и се върнал при баща си когато е бил жив и му казал да не пие от кръвта на демоните , невероятна логика ,къци ! Илидан го убиха в TBC, сега го съживяват в Легион незнам с какви основания и не ме интерсува .Найт еллфите уш са против магията а вече можем да играем найт елф маг , чудесна логика ,къци ! Откакто им пораснаха мъдите започна да им пука само за пари и нищо друго. И още много много неща които мога да пиша но ще ми отнеме много време , просто близ ме изгубиха отдавна, както и много други ,но за сметка на това спечелина нови келешчета на по 14-15 които няма да се учудя ако след време разберат какво се случва , и после идва следващото поколение и така . Навремето близ беше симпатична компанийка която беше почти фалирала ,но се бореше със сърце за всеки един свой фен, днес това е огромна машинка за кинтаци . А на Котик да му го туря в мазния гъз ,много го мразя този шопар , бахти педалчето. Той пък е виновен за това какво се случи с един мой любим навремето франчайз= код , но това е друга тема
rosniak avatar
Roskobg
05 януари 2016
1. Имаш предвид Diablo 3, защо си писал Diablo 2 ?
2. Hearthstone ИМА микротранзакции- можеш да си купиш пакети и приключения с истински пари. А Hearthstone се играе ! (че даже миналата година имаше и турнир тук в България )
3. В Heroes of the storm герои се купуват и с ингейм злато, и с пари, но другото като маунтове, скинове за героите, и бонус пакети за xp и злато се продават за пари.
4. Това с lvl boosta в Wow си го обяснявамче не всеки може да има времето нужно му да дига герой/и до 100 ниво За другото- като истории, че Котик е противен, и за SC 2 съм съгласен.
pseto avatar
pseto
05 януари 2016
Очевидно говори за Diablo 3 и става дума за грешка на езика.

Но да, съгласен съм за доста неща. Качеството на сюжетите на Blizzard е паднало в огромна степен. Diablo III е пълен кенеф, сравнен с Diablo II. Да, в двойката историята е минималистично представена предимно чрез (яки) кът сцени и опция да четеш диалозите в градовете, която не е задължителна. Ама това трябва да бъде едно екшън RPG. В Diablo III историята са куп съшити с бели конци клишета, които след третото изиграване ми се драйфаше от тях. Докато в Diablo II всеки път като чуя първото подрънкване на китарите в Rogue Camp и изтръпвам.

WoW - това е сапунка. В сапунените опери никой не е баш умрял, има брат-близнак и тъй нататък. Тъй че сюжетът рано или късно винаги страда.

Blizzard не е онова, което някога беше. Но реално Blizzard е Activision Blizzard и това е. Боби Котик нарежда какво да се случи. Боби Котик, естествено, не е идиот, човекът е гениален бизнесмен. Реално Activision Blizzard е същото като Take-Two - едно и също. Имаме Blizzard - "премиум" дивизията, имаме и Activision - известен както с гига блокбъстъри, така и кенефи на килограм тип адаптации по филми. И Take-Two е така - Rockstar е висшата лига, 2K Games правят и добри, и супер лайняни игри (плюс DLC модел, който е почти едно към едно с Activision). Тоест нищо ново под слънцето. Едните са добрите, другите лошите...


Все пак Heroes of the Storm като за MOBA има супер справедлив пазарен модел, тъй че критики няма да отправя по този повод. На Hearthstone нямам достатъчно стотици часове, че да говоря, но пак е справедливо. За мен Blizzard държат стабилно фронта, особено като за днешните стандарти. Не е старият Blizzard, но все пак е нещо по-различно от състоянието на индустрията днес. Имам едно наум винаги... ама.

Macks avatar
Macks
06 януари 2016
За Старкрафт не мога да говоря - не съм играл много, макар и да искам. Хотс има може би най-добрия f2p модел в момента - играя играта от повече от половин година и абсолютно никога не съм се чувствал ощетен, че не съм дал пари и съм си взимал всичко което поискам (тоест герои). Относно уоу, тук темата е малко по-различна. Преди и аз бях от хората, които мислеха, че историята на играта е тотално объркана и развалена, но с времето започнах да мисля по-обратния начин - просто няма как да направиш история на игра,която се играе от милиони и да няма недоволни. И по-точно няма как да я развиваш от момент, който вече не е познат за играчите. (тоест събитията след Wrath of the lich king). Основният проблем на уоу е улесняването, но то също е много разбираемо. Игрите се развиват и стават все по-лесни. Ако уоу беше запазил предишната си трудност щеше вече да е едно погубено ММО. Да, всички казват, че играта вече е елементарна, но замислят ли се, че хората, които са я играли, когато е излязла и са били тийнове и са можели да отделят по 10 часа на ден за цъкане ( в това число и аз), в момента имат далеч повече занимания пред себе си и просто няма как да отделят нужното внимание на подобна игра? Или че навремето УоУ като цяло нямаше толкова конкуренция и можеше да си позволи да прави каквото поиска. Да, наистина уоу се улеснява и започва да губи старата си слава, но времената се менят и аз не виждам какво е можело по-различно да направят Близ, за да не стане това, дори напротив, правят всичко по силите си, за да се задържат. Относно буустовете на левъл - ако някой даде 50$ за бууст то той наистина няма време да вдига ниво на герой, дори и при скоростите с които това се случва в момента :Д
sauron93 avatar
sauron93
06 януари 2016
Говоря за Д3 . Но и 2-ката не беше на ниво като излезе, после я оправиха с пачове , експанжън .Това са мои разсъждения , аз казвам причините поради които вече не им играя игрите , може други хора пък да са на друго мнение , няма проблем .
rosniak avatar
Roskobg
06 януари 2016
Щом си казал че и двойката не е струвала преди пачове/експанжъни и т.н. - не споря.
pseto avatar
pseto
06 януари 2016
Двойката беше катастрофа веднага след пазарната си премиера. Ама истинска катастрофа - до нивото към 1/3 от уменията изобщо да не работят! Развиваш някаква пасивка - тя няма ефект. Че и някои активни умения... всички псуваме днес недовършените игри, но истината е, че Diablo II беше недовършен точно по днешните стандарти преди 16 години. Има-няма половин година я кърпиха, докато се реализират основните неща тип... уменията да работят...

Мога да се съглася и че без Lord of Destruction Diablo II беше постно. Наистина експанжънът добави един леко претупан пети акт, но откъм нови предмети, рунически думи и т.н. си беше кажи-речи нова игра (плюс два класа герои).


Но тогава това беше чарът на Blizzard - един вид "очакваме нещо недовършено, ама все пак гениално". Нещо като Fallout 4. Никой не очакваше играта да няма гличове и проблеми, ама баш никой. Въпросителната беше колко ще са значителни. Лошото е, че след като Vivendi сляха Activision и Blizzard под контрола на Котик започна да се усеща... трансформацията.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл