Още по-лошо, със седмици след това Bethesda правеше всичко възможно да не достави онова, което беше обещано на потребителите. Предлагайки им мизерно количество виртуална валута във Fallout 76 като компенсация и променяйки снимките в официалния си сайт, добавяйки текст, че "показаните сакове са само за илюстративни цели" и в реалността може да се различават.
Е, най-накрая всичко приключи. Положително. Със 7 месеца закъснение Bethesda успя да достави обещаните първоначално спортни сакове (не от найлон). Една от снимките на доволен потребител можете да видите горе (вляво е първоначалният сак, а вдясно - новият по-читав такъв). Така макар и късно гейм компанията успя да се реваншира.
Естествено въпросът остава - колко ли хора ще си купят нови супер скъпи колекционерски издания от Bethesda в бъдеще, знаейки, че качеството може да е ниско?
Още по темата
Бетезда от времето на Мороуинд отдавна я няма.
Антем хората го наплюха и зарязаха, Фалаут 76 си се играе въпреки мрънкането. Вярно, месеци по-късно играта почна да мяза на нещо, но това не променя факта, че осъзнато тропнаха лайно на релийза.
Интересно е как някои компании се ползват с подобен имидж, може би твърде много носталгия, но Рокстар и Бетесда са като светини заеби.
П.С. Макар че не мисля, че Fallout 76 ще си остане като някакъв голям успех. Щото компании като Bethesda гонят десетки милиони продажби и там по 200, 300, 400+ милиона долара приходи. Всичко под тези числа е зле. То и заради това Blizzard не прави HD римейк на Diablo II - знаят, че няма да донесе стотици милиони, а само десетки милиони и не им се занимава с такива ниски сумички.
Отраснал съм с Властелинът на пръстените, в къщи книгите на Толкин са с почти религиозен статут и въпреки това (а може и заради това) филмите са ми сред най-големите разочарования. Нищо, че съм фен.
Фен съм с почти същата страст и на Star Wars - еми, не е достатъчно да бляскат лазерни мечове и летят Звездни Разрушители и автоматично да харесам каквото ми сервират.
Вчера писах за ВтМ:Б. Тройка Геймс инат три игри всичко на всичко - и трите са ми в личната топ 10 евър, но и трите са като бисери, зарити под шепа лайна.
За мен нещата опират до криворазбрано фенство - липсата, нежеланието или просто неспособността за критично мислене и преценка са горивото за този регрес, на който сме свидетели в гейминга (и в киното, като стана дума и за филми).
Ужасен фен съм на Бетесда, но примерно FO76 не съм го и докосвал.
Идеята ми беше, че и аз не мисля, че да критикуваш нещо и да си фен на отбор/компания, са две изключващи се неща. Даже по-скоро напротив, хора които повече им пука смята, че често са по-критични, знам ли.
Което означава, че критичното мислене наистина куца при много хора, но предпочитам да мисля, че това не е истина.
Висока летва си беше не само при историята, но и при бъговете. Иначе и на мен ми е доооста любим.
Това е и основната причина за появата на Outer worlds. Не им дадоха повече ФО, те казаха "fuck it", ще си направим наше.
А ръшовете си личаха в бъговете и перформънса. Dead Money години след релийза убиваше машината ми и имаше скандален перформънс.
Така де, Обсидиан знаят как да направят интересна игра откъм история и сетинг, дано с годините, опита и парите да успеят да се справят и с геймплея.