Един от феновете на играта смята, че след толкова бързото й закриване е трябвало да получи парите си обратно. Както и всички други, които са я купили. На това Блезински отговаря, че „е плащал компенсациите и здравните осигуровки на своите служители – дори и месеци след закриването на студиото“ и че разбира защо фенът е тъжен, но „заради подобни неща няма НИКОГА да направи нова игра“ – визирайки евентуални усложнения при неин провал.
Интересно е да се отбележи, че бивш служител на студиото му BossKey уточнява, че компенсациите не са били „за месеци“, а за три седмици след фалита на компанията. При което Блезински отговаря, че е ползвал хипербола.
Тъй или инак провалът на LawBreakers изглежда е бил тежък за него. Играта представляваше мултиплейър шутър от олдскул тип с акцент на свободното движение. Заглавието обаче така и не успя да се отличи и набере скорост.
Преди LawBreakers пък Блезински бе известен предимно като главното лице на Gears of War серията, а преди това имаше водещо участие в Unreal Tournament заглавията.