Както винаги се посочва, че това не е лесен ход, но е част от бизнеса. Вероятно тези близо 30 души са били просто черноработници, които са станали ненужни след дебюта на Thief.
„Никога не е хубаво, когато трябва да се направи това, но ние искрено се опитваме да предложим възможно най-много помощ на засегнатите“, се казва в официално съобщение. Добавя се, че Eidos Montreal са в близък контакт с няколко други студия в Монреал, като вероятно голяма част от съкратените ще си намерят нова работа.
Все пак, едва ли на засегнатите всичко това им е приятно. Но много компании следват обичайния цикъл – дадена игра се заражда от малък екип и към края на разработката биват наемани куп хора, които да свършат черната работа. А след дебюта – уволнения, докато други берат плодовете на труда...
Още по темата
Обаче не броим някои от нашите фирми тука дето рециклират работници за по 6 месеца, нали защото по този начин взимат пари от бюрото по труда и не кихат от техният си джоб.
А и реално, в подобни случаи няма особено значение дали играта ще си избие бюджетът или не... тея уволнения са планирани сигурно още преди да излезе Thief.