Причината? Обичайната - нужда от повече време за завършване на проекта. Официално съобщение споделя, че за разработчиците Arkane най-важно е здравето на служителите им. Именно заради това - и защото компанията иска да реализира Deathloop възможно най-качествено - идва отлагането.
Не става ясно дали под "съхраняване на здравето" на разработчиците се има предвид пандемията от COVID-19 или пък евентуално преработване, което би било нужно за пускане на играта на оригинално планираната дата през май. При положение обаче, че отлагането е с четири месеца, то изглежда Deathloop е бил доста далеч от истината.
Самата игра се очакваше първоначално през 2020-а. След това бе обявено забавяне до втората третина на 2021-а. После дойде и точна дата - 21 май, която вече бе пропусната.
Deathloop ще е наличен на PC и PS5, като версия за Xbox конзоли не се предвижда. Макар и Microsoft да купи Bethesda (собственици на Arkane), това няма да промени нищо по ексклузиността на заглавието.