Премиерата на Diablo II далеч не беше блестяща. Играта се появи в счупен вид, като към половината умения и пасивки не работеха. Единствената резолюция – 640 на 480 пиксела, също доведе до критики – дори през 2000 година визуално играта бе антика.
Въпреки това геймплеят на заглавието завладя мнозина, а играта разкри пълния си потенциал година по-късно с експанжъна Lord of Destruction. Не че добавените два класа в него направиха разликата – друидът и до днес си остава адски непопулярен герой в Diablo II. Много по-голямото количество плячка – сред което повече предмети, рунически думи и т.н., накара феновете на заглавието да го преиграват десетки и стотици пъти.
Дори и до днес сървърите на Diablo II са прилично пълни.... и въпреки че има призиви за създаване на римейк, след абсолютният провал Warcraft III: Reforged едва ли любителите на тази класика биха искали Blizzard да съсипе и нея по подобен зрелищен начин.