Изглежда в момента всичко, което е налично в Anthem, се преосмисля. Включително луут системата, трудността, а също и други неща - например възможности да взимаме куестове, докато сме на глобалната карта, вместо да е нужно постоянно да се връщаме до града за тази цел.
Всеобщото мнение в BioWare е, че са нужни "фундаментални" промени в Anthem и че почти всички системи в играта могат да бъдат поосвежени. В последните месеци се е дискутирало какво и как трябва да се случи, макар че все още няма начертан план за действие.
Положителните новини все пак са, че EA изглежда има пълно желание не да изоставя Anthem, а да го прероди. Всъщност вътрешно новата ревизия на шутъра се обсъжда или като Anthe Reborn, или като Anthem 2.0. А с потенциала си играта може определено да се превърне в хит (макар и от втория път).
Все още обаче няма нищо официално, а дори и в слуховете не се споменава нищо за евентуален прозорец, в който да очакваме излизането на Anthem 2.0.