Това число, естествено, не е толкова впечатляващо за модерните стандарти. Макар че силно намеква за поне няколко стотици хиляди продажби. Но несъмнено причината е в скъпите устройства за виртуална реалност, които несъмнено за мнозина изглеждат като излишно скъпа играчка.
Вероятно при премиера за стандартни платформи Half-Life: Alyx щеше да се продава още по-добре. Което говори и от броя на зрителите на играта в Twitch. Над 300 000 човека са наблюдавали как други играят последният Half-Life.
Може би част от тях все пак ще се прежалят и ще инвестират пари в устройства за виртуална реалност. Каквато всъщност е и целта на Valve.
От компанията се опитват да популяризират виртуалната реалност, а с това и серията си джаджи Index. И засега изглежда се справят добре.
Още по темата
умря
обаче виждам как валв пускат нон-вр пач за да оберат парите на халфаджиите.но играта като за вр е добра ама с мишка и клавиатура ще е посредствена