Причината? Разработчиците 343 Industries посочват COVID-19. От студиото споделят, че пандемията е нарушила нормалният цикъл на работата при тях, а за да бъде Halo Infinite във възможно най-добра форма при премиерата си се налага отлагане.
Всички знаем обаче, че причините са други. А именно - наскоро показаният геймплей от Halo Infinite. Който ни показа графика, която изглежда с десетилетие по-назад от модерните стандарти. Играта напомняше по-скоро на ремастър на старо заглавие, отколкото на продукт, който трябва да покаже мощта на новите конзоли.
Самите разработчици се съгласиха с част от критиките и обявиха, че ще направят всичко възможно да подобрят играта до премиерата ѝ, която се очакваше тази есен. Беше ясно, че времето няма да е достатъчно... и ето го отлагането.