За последно Hellraid приличаше много на Dark Souls от първо лице... но нов геймплей ни показва нещо коренно различно. Красив, макар и мрачен отворен свят изцяло в стила на Skyrim. Нещо, което не е в духа на досегашните мрачни подземия, които виждахме от Hellraid.
За разлика от Skyrim обаче, Hellraid ще е линеен. В интервюто от видеото под статията на Eurogamer можем да чуем, че Techland са преценили, че ще е най-добре играта да се развива под формата на скриптирани зони, които се зареждат след изпълнението на дадена мисия.
Що се отнася до самия геймплей, той е много подобен на Skyrim. Усеща се и нотка на Dead Island, но не чак толкова. Разбира се, че е интегриран и сериозен RPG елемент в Hellraid.
Но дали играта ще си струва? И дали ще има достатъчно съдържание? Ще трябва да изчакаме до дебюта на Hellraid, за да разберем. При всички положения обаче бойната система изглежда доста интересно и е редно да имаме едно наум за това заглавие.