hategame logo
Mad Max с 20 минути геймплей... изглеждат страхотно
пуснато на 08 август 2015 от pseto
mad max 22
Още геймплей от Mad Max се появи на изложението Gamescom. Този път идва от сайта IGN и говорим за 20 пълни минути от играта, които не са редактирани по никакъв начин. Кинематични моменти липсват – единствено шофиране, битки и гърмежи!

Видеото всъщност добре ни представя как се редуват основните елементи в Mad Max, но не само това – виждаме и забавните автомобилни сблъсъци и разнообразието при тях. Можем да хващаме противници с харпуна на автомобила и да ги хвърляме в небесата, да ги пуцаме с помпа докато сме зад волана и какво ли не друго.

В началото на видеото можем да видим опциите за подобряване на автомобила, които не са никак малко наглед. Забелязваме и как изглеждат битките от трето лице с участието на Макс, които са средна ръка – копие на Batman Arkham заглавията и толкоз. Явно е обаче, че искаме или не ще трябва да слизаме от автомобила си често, за да събираме останалия наоколо скрап след поредната касапница.

Като цяло Mad Max изглежда все по-интересно. Играта очакваме на 1 септември в Северна Америка и три дни по-късно в Европа за PC, PlayStation 4 и Xbox One, като има пълния потенциал да впечатли.

Коментари
Former Gaming Shithole avatar
Пабло Ескобар
08 август 2015
Псе ,поне един път прояви журналистическа обективност.Тази статия приляга на един аматьор ,а не на професионален гейм журналист.
pseto avatar
pseto
08 август 2015
Тази новина не мисля, че се отличава особено от последните... 2000 в сайта, може би.

А и освен това не само, че никой не ми плаща, но аз плащам, че да пиша тука всеки ден.

hyper avatar
hyper
09 август 2015
Само да нямаше този pop-in на 2 метра и куик тайм в битките...

Иначе аз съм останал с впечатлението, че новините тук са на принципа 2 в 1: новина + коментар от автора, което дава чара на този сайт. Правилно ли съм разбрал?

undefined
pepito_18.1
09 август 2015
Не знам какво изглежда толкова страхотно, някакви посредствени битки наблъскани с омразните QTE, може графиката да се има предвид ама няма как да се разбере от това клипче, пък и тоя тип геймплей май доста познат ми се вижда... borderlands/rage с батман битки....
pseto avatar
pseto
09 август 2015
Автомобилният момент ми изглежда достатъчно стабилен. Не е нещо невиждано, но пък ми прилича на лековато забавление - просто си шофиращ и мажеш наляво-надясно. И като гледам в менюто за бърникане по автомобила има немалко настройки.

Че битките са никакви е факт - надявам се играта да не ни принуждава да ги водим често. Евтино копие на Batman Arkham, то вече и игрите по филми на Activision ги копират и то ефективно. Все пак ще се залага на автомобилите, а по бегли спомени подобна игра не сме виждали в последните години?

@hyper - принципно да. В интерес на истината няма някакъв макет, новините си се получават както дойде. Но със сигурност не гоня стандартният начин на писане поне у нас, най-малкото и аз съм го практикувал няколко години, когато ми и плащаха за целта и общо взето не съм му фен. Да отвориш 5 сайта, да прочетеш една и съща новина и да ти се струва, че е писана от един човек. (Говоря освен случаите, в които текстът е копнат и пейстнат, де. )

undefined
negodnika
10 август 2015
И на мен ми харесва, ще се пробва задължително.
NikoJ avatar
NikoJ
13 август 2015
това не са QTE а простоо шибаните конзолни туториалс .. просто ти подсказва кога трявба да удариш бутона за блок тъпаци ... второ попинс има но едва ли ще е видим в крайния продукт. 3то .. физиката и разрушенията са страхотни. атмосферата е мега автентична .. и не знам какво мрънкате за бойната механика .. НИМА БАТМАН Не изкопира САМАТА КОНЦЕПЦИЯ ЗА БИТКА ОТ първия ASSASSIN CREED вие амнеизия ли имате кво ? !? !?
NikoJ avatar
NikoJ
13 август 2015
"Не е нещо невиждано,"

Не кажи ми бро .. в коя игра имаш такива подробни разруешния и ефектни експлозии !? !? 1

NikoJ avatar
NikoJ
13 август 2015
И подяволите БАТМАН Е НАИ МАЛОУМНАТА ИГРА и защо сравянятвае в пъти по добри игри от тоз прилеп в черна пелерина осузнакйте се вееее дечковци .. батмани матмани .. да го духа батман !
NikoJ avatar
NikoJ
13 август 2015
И не знам защо си мислите че батман е някъф стандарт при битките .. същата механика на блок я имаше в първия ассассин .. битките в мад макс изглеждат в пъти по яки и ефектни от на батман тъпнята .. дето противниците се разпадат в некфи прилепчета .. ARE |YOU FUCKNIG KIDDING ME ?? не знам какво революционно търсите в дедена механика за ръкопаеш бой .. на мен ми се вижда в ПЪТИ ПО ЯКА И СТАБИЛНА от на тупия смотан насран скучен изпедерастял БАТМАН >. !
pseto avatar
pseto
13 август 2015
Тя концепцията на Batman Arkham игрите не е никак нова, реално е по-стара от света. Дето се вика и в първите Prince of Persia пак нещата опираха до... ефективно париране и нанасяне на контраатака. Смисъл това не е система, която нито е измислена в Assassin's Creed, нито в Batman Arkham.

Въпросът е, че онова, което бе направено в Batman Arkham игрите е изчистване и оптимизиране на концепцията. Хубаво, и в Assassin's Creed имаме масови битки, ама там с години нещата опираха до това да натискаш само E, да парираш и чао. В Batman Arkham се изгради дълбока и сложна система. Именно и заради това бива хвалена и копирана. В Assassin's Creed... имаше някаква идея и това беше всичко. Която в никой момент не бе доразвита. Та в този ред на мисли Rockestady си заслужават похвалите.

А иначе всеки с личното си мнение за комиксите и дали си струват или напротив.

Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл