Причината за забавянето са останалите проблеми на Call of Duty WW2. Именно над тях ще работят разработчиците Sledgehammer, включително и наболели теми като сървърните дисконекти. И заради тях микроплащанията ще отчетат по-късен дебют.
Можем да сме сигурни, разбира се, че системата отдавна е интегрирана и тествана и нейното пускане е формалност. Но явно Activision и Sledgehammer не искат да разгневяват геймърите. Което е логично – играта все още е счупена и микроплащания няма да изглеждат страхотно.
Напоследък пък EA биват хулени от геймърите не само заради Need for Speed: Payback, но и Star Wars Battlefront II, бъкани с free-to-play елементи. Макар и да са игри на пълна пазарна цена. Може би и това е повлияло на Activision?
Е, всички, които са зажаднели за loot box-ове ще могат с пълна сила да разтворят своите портфейли на 21 ноември.