Така Дръкман вече и официално е една от водещите личности в Naughty Dog. Макар и влиянието му да беше осезаемо – той бе директор по разработката, креативен директор и главен сценарист на The Last of Us II, а освен това и един от двамата главни директори на Uncharted 4 и The Last of Us – сега то е гарнирано и с достатъчно добре звучаща позиция.
Самият Дръкман казва, че няма да има големи промени за него. Той ще продължи да е директор по разработката и сценарист на игри на Naughty Dog, но и същевременно „ще бъде ментор на следващата вълна от създатели“ в студиото.
Към момента не е ясно какво разработва компанията. Изглежда Uncharted серията е в почивка, след като историята на Нейтън Дрейк бе приключена в четвъртата част. Финалът на The Last of Us II също изглеждаше окончателен – би било екстремално трудно историята да се продължи по някакъв смислен начин след него.
Дали не се готвят нови истории в същите вселени? Или ще видими нещо изцяло различно от Дръкман и сие?
Още по темата
"Де да можех аз да пиша добре колкото Naughty Dog"
- Достоевки
"While filming The Godfather, I knew I had to live up to the high bar set by Naughty Dog"
- Francis Ford Coppola
"Neil Druckmann's understanding of the fine art of politics... the man is on another level. I hope my small achievements can someday stand proudly under his own."
- George Orwell
Иначе Дръкман има някакъв талант, защото от най-изтърканата зомби концепция успя да направи игра с добра история в The Last of Us. Ама май си повярва много след това... много ми е интересно дали след The Last of Us II ще пробва да вдигне още повече летвата. Той може и да иска да го направи от гледната точка на творец, ама ще видим Sony какво ще кажат. Една още по-рискована игра от TLOU II може да удари реномето на Naughty Dog здраво, ако се провали.
Макар че от друга страна Naughty Dog могат да пуснат поне 2 епични провала, преди да има реален отлив от фенове, тъй че Дръкман няма за какво да се притеснява.