Вече знаем, че Ancestors ще се концентрира върху най-големите постижения на човешкия род – от откриването на огъня до кацането на Луната. Известно е също, че играта ще е епизодично приключение от трето лице. Но какъв точно ще е геймплеят?
Десиле разкрива, че в играта няма да има акцент на военните конфликти. Те са изоставени – вместо това ще видим по-миролюбивите постижения на човека. В първата епизодична игра например ще можем да открием огъня като праисторически хора.
Това ще се случи под формата на линейни мисии, но след нея ще имаме цял отворен свят за изследване. Благодарение на новото ни откритие пред нас ще се отворят куп предизвикателства, осигуряващи ни много часове геймплей.
„Имате основна мисия или ниво – още не сме решили как да го наречем. След него всичко се превръща във вашето приключение, докато не дойдем и не кажем – „Имаме нещо ново за вас“, казва Десиле.
Или с други думи, след основна сюжетна нишка пред нас ще се отваря свят, „подобен на DayZ и Minecraft” според дизайнера. Тоест на теория всеки епизод ще е отделно приключение, развиващо се в различен момент от човешката история. Всяко от които със собствен отворен свят.
Или поне така звучат думите на Десиле към момента. В конкретния случай явно важат думите, че една снимка се равнява на хиляда думи, тъй като без онагледяване е малко трудно да схванем неговите идеи.
Едно е сигурно – Десиле е човек с много въображение и можем да се надяваме и Ancestors: The Humankind Odyssey да си струва.