Което беше потвърдено по-рано през седмицата от Ubisoft. Които обявиха също, че можем да очакваме повторно представяне на Skull&Bones догодина (което може би ще е гарнирано и с дата на премиера?).
"Имахме нужда от повече време", пише Елизабет Пелен, креативната директорка на проекта, в блог съобщение. Тя добавя, че Ubisoft са имали големи мечти за Skull&Bones, а с тях идват и сериозните предизвикателства.
Така и не знаем какво точно е било подобрено по играта - представеният досега геймплей не беше толкова много и силно напомняше на корабния елемент от Assassin's Creed серията. Което не е случайно - неговите създатели Ubisoft Singapore стоят и зад Skull&Bones. Вероятно в последните години е бил направен опит да се вкара съдържание, което да отдалечи заглавието от Assassin's Creed, за да не изглежда Skull&Bones просто като парче, изрязано от марковата серия на Ubisoft и превърнато в нов продукт.