hategame logo
Появиха се още снимки от старото, мрачно Diablo III
пуснато на 14 май 2020 от pseto
diablo 3 7
Всички онези, следили разработката на Diablo III от самото ѝ начало помнят, че играта първоначално изглеждаше по-мрачно и бе подобна на Diablo II. Но последните версии бяха направени далеч по-светли и шарени, подобно на World of Warcraft. Което доведе до куп подигравки от феновете, което в крайна сметка бе и причината да бъде добавено скритото ниво Whimsyshyre.

Е, бившият художник от Blizzard Оскар Куеста ни напомня каква е била оригиналната визия на Diablo III със скрийншотове, които той пуска в своя Twitter канал. Тях можете да видите в статията.

Те ни показват оригиналната визия за Diablo III. Редно е да споменем, че иде реч за недовършена версия на заглавието – както бихте се уверили има множество елементи из интерфейса без иконки, а и текстурите не са с най-доброто възможно качество. Все пак – атмосферата е съвсем различна.

Вероятно превръщането на Diablo III в шарена игра е показателно и за промяната в Blizzard. Които се отвориха възможно най-много към широкия пазар. Самото Diablo III очевидно бе планирано и за конзоли от самото начало – и като интерфейс, и като ограничения в броя на умения, които можем да ползваме в даден момент.

Тъй или инак се очаква Diablo IV да се завърне към корените. Първият показан геймплей от играта, която е в съвсем ранна фаза на разработка, изглежда добре. Но тези скрийншотове ни припомнят, че и оригиналният план за Diablo III беше друг...

diablo 3 6diablo 3 5diablo 3 4diablo 3 3diablo 3 2diablo 3 14diablo 3 1

Коментари
BundyBari avatar
BundyBari
15 май 2020
Лицемерно ще е да кажа, че не ми хареса Diablo 3, предвид, че й посветих доста време и ми беше кеф да я цъкам, но определено много далеч от 2-ра част, Path of Exile например много повече Diablo vibe ми донесе. Мрачната атмосфера определено се усеща много по-добре за света и историята на играта, но това беше малкия проблем. Някак си в нито един момент не усетих предизвикателство в D3, докато я играех си почивах, мислех си за други неща и тн, не съм запомнил НИТО ЕДНА секция като трудна, да я преиграя много пъти да се ядосвам и тн за разлика от D2, където като минеш някой бос или част пълна с тегави гадове после изпитвах почти Souls-like усещане. Същото е и с луута, на D3 изобщо не ми пукаше какво ми пада и какво нося. Надявам се да има D4, защото каквато и да е съм сигурен, че ще ми осигури доста часове забавен геймплей, но дано са се поучили от грешките си и видим една еволюция, защото издънят ли се и тук, може и да им е вече за последно
pepito avatar
pepito
15 май 2020
мен ме отблъсна тази ориентираност към сетовете, реално във високи нива на трудност може да се играе с точно определен билд с точно определен сет към него. Само че правиш билда, събираш сета и после какво? поиграваш още малко и няма стимул и смисъл, остава само да почнеш наново с нов герой или да изчакаш следващия сезон, но там се повтаря същото
Включете се в дискусията
Отговор на
Регистрация
Потребителско име
Парола
Парола (отново)
Имейл