Twitter потребителя с ник JakoMako 51 е намерил ред с название RDR2_PC_Accomplishments. Което намеква, че е възможно в момента да се готви портът за PC на играта.
Разбира се може и да говорим за нещо, оставено в кода по друга причина. В крайна сметка докато Rockstar не обяви PC версия за Red Dead Redemption 2 можем да предполагаме, че играта ще е налична единствено за конзоли.
Все пак изглежда трудно за вярване, че студиото няма да се опита да се възползва от допълнителните продажби за компютри. Така че дали скоро няма да бъде обявен Red Dead Redemption 2 за PC?
Още по темата
Между другото аз не вярвам, че Rockstar и Take-Two непременно имат нуждата от Epic Games Store или парите на Epic, а и RDR2 ще стигне до границата, при която се прибират 80% от приходите за нула време, докато при Epic Games Store са 88%. Едва ли Epic ще дадат повече от 20 милиона на Rockstar, а за тази компания това са джобни пари. RDR2 е докарали стотици милиони, GTA V - няколко милиарда, а може и десетина и повече да са. Тея 20 милиона и същото като за нас да не искаме да ни върнат 8 стотинки някъде.
@pse, тук въпросът е стратегически, RDR2 на теория е може да е голяма на РС(в никакъв случай не колкото gtav, но голяма). В тоя ред на мисли EGS имат интерес да метнат по Take Two доста повече от 20тачка. Отделно Take-Two вероятно вече са наясно, че не могат да монетизират RDR2 онлайна, както gtav онлайна. В тоя ред на мисли, парите от Епик са както ти каза безплатни пари. А всички знаем Take-Two как обича парите. Ако играта излезе на РС, за мен ще е огромна изненада, ако не е egs ексклузив.
Но да, като цяло интересен казус (ако изобщо ще има RDR2 за PC, но това ми изглежда неминуемо).
Абе Драконче като изчезна Токсик, стана много активен, голям страх си брал от него
А с тебе какво става, как си? Нещо се позагуби откакто воеводата го няма. Всичко наред ли е с теб?
Чудесен пример за това е Wastelend 2. Проникваш в някакъв склад и започваш да тарашиш шкафове, сандъци, сейфове. Понякога имаш няколко начина да направиш това - да отключиш ключалката с шерц, да хакнеш елетрониката или ако нищо не проработи, да използваш лост и груба сила. Обикновено това са различни герои - техничар, тип "крадец" или мускулест мачо.
Избираш крадеца, съкаш с контексното меню и му даваш да се пробва да отключи. Появява се една икона, която бавно се "пълни", докато твоя пич човърка ключалката. Ако не се получи, избираш техничаря и му даваш да хаква. Пак се появява съответна икона, която започва да се "пълни", показвайки, че нашия се занимава с електрониката. Ако не стане, повтаряш това с мачото.
След първите няколко часа вече се молех някой да е направил мод, който да съкращава това време на "пълнене". Да, реалистично е да покажеш, че един код не се разбива за няколко секунди, но след първите няколко склада вече не ти пука за реализма, остава само безсмисленото взиране в екрана, докато чакаш визуалният маркер да се напълни, за да продължиш играта.
Перфектното решение между реализъм и плавен геймплей би бил да цъкнеш върху сандъка, да избереш съответната дейност, този с най-висок скил да отиде и да се пробва и това да не отнеме толкова време, че да си прегледаш пощата междувременно. И това е пример за изпълнение, което очевидно не е поставено там за изкуствено разтегляне на геймплея, а просто с желание за реализъм, който обаче подтиска плавния геймплей. По-лошо е, когато видимо нещата са правени с идеята за изкуствено разтегляне на времето за игра.
Не знам как е в РДР2, не коментирам конкретно нея, но това е проблем на игрите, които се опитват да вкарат отворен свят, оворен геймплей, реализъм и да изглеждат огромни. И това го казва човек, който може да прекара часове на екрана за създаване на герой и билд, да експлойтва F5>F9 или просто да фарми EXP докато постигне някаква цел.
В крайна сметка мнозина заебават играта рано, естествено покрай фанатичната истерия при премиерата човек нямаше право да критикува, ама сега чета все повече мнения с половин уста от типа на "спрях играта наполовина, не е за мен, не ми хареса, стана ми скучна". След година-две RDR2 ще се запомни такъв, какъвто си беше в реалност. Скучна, нишова, прехвалена игра. То всъщност е забавно, че още няма и година от пазарния дебют, а RDR2 е мега забравен. Никой никъде не говори за него. Докато за други игри, истинските GOTY-та, се говори с години.
Каква ирония - играчът се опитваше да се заяжда, че в моите игри имало събиране на билки. Очевидно ако боговете му направят игра със събиране на билки и дране на животни е ок, иначе е тъпо.
https://www.dsogaming.com/news/red-dead-redemption-2-pc-graphics-settings-revealed-from-companion-app-confirm-directx-12/
https://www.dsogaming.com/news/red-dead-redemption-2-pc-graphics-settings-revealed-from-companion-app-confirm-directx-12/
И жалко за онези, които не вярваха, че Rockstar ще я портне, хихихи.