Разработчиците Respawn обаче ни уверяват, че първоначалните впечатления могат да са грешни.
За бойната система от студиото посочват, че е достатъчно дълбока, за да се хареса и на по-умелите геймъри. Доколкото Respawn ще се опитат да отворят Star Wars Jedi: Fallen Order за всички, то те искат да се убедят, че ще има достатъчно предизвикателство и за онези, които го търсят.
Относно нивата, които изглеждаха като линейни такива се споделя, че това е далеч от истината. Дизайнът на играта е бил вдъхновен от Souls игрите и Metroidvania заглавията – което означава, че ще имаме заплетени нива и много пътища, по които да минем. Което също звучи съвсем добре.
Виждаме и нов геймплей от E3, който ни показва 10 минути повече съдържание от онова, показано на събитието. Илюстриращо и някои аспекти – например нелинейните нива.
Както винаги обаче обещанията са безплатни. Фактите ще видим на 15 ноември, когато чакаме играта за обичайните PC, PS4 и Xbox One.
Още по темата
Обективно - от показаното до сега не останах с впечатление и за намек на трудност в смисъла, в който се предполага, че говорим.
Много, много се надявам от това да излезе нещо добро. Наистина стискам палци Respawn да извадят добра игра.
Това разбира се не е гаранция, че играта ще е добра, с оглед, че жанра е коренно различен.
Иначе за трудността- зависи каква трудност се има предвид- дали е Dark Souls трудност или обичайната за екшън адвенчъри тип Лара Крофт и Uncharted. По-скоро играта ще си бъде с нормална трудност като втория тип.
Ама то и Creative Assembly познаваме най-вече със стратегиите Total War, ама пуснаха Alien: Isolation, тъй че това не значи особено много.
На мен лично геймплеят ми изглежда сух. Естествено 10 или 20 минути трейлър трудно казват цялата история - тъй че е я видим есента.
Просто трябваше да добавят към Jedy Knight/Academy рейтрасинг и щеше да е убиец.