Заглавието обаче първо бе отложено отново до 2019-а, а след това - преработено из основи. Дълго време не чухме нищо за Skull & Bones, докато мълчанието най-накрая не бе нарушено миналата година. Тогава всъщност не видяхме нов гейпмлей, ами бе обявено, че се готви цялостно преосмисляне на концепцията, заради което ще има по-голямо забавяне.
Сега има един въпрос - кога най-накрая ще видим нов геймплей от Skull & Bones?
Самата игра е пиратска, като първоначално идеята бе корабният елемент от Assassin's Creed заглавията да бъде отделен в различен продукт. Според слухове Ubisoft са преценили, че това не е достатъчно, за да се отличи Skill & Bones - поради която причина са били добавени нови екстри. Сега ще има повече акцент на историята, а освен това ще е наличен и отворен свят, който ще се повлиява от решенията на играчите. Също така в подобрения си вариант Skull & Bones ще има по-голям акцент на мултиплейъра.