Причините? Да, досетихте се. Нужда от повече време за завършване на играта. Както винаги.
„С преминаването от Unreal Engine 3 към Unreal Engine 4 екипът ни имаше нужда от повече време, за да се адаптира към промяната. Опитваме се да доставим най-доброто стелт изживяване на геймърите, което можем да осигурим и така със съгласието на разпространителите Focus ще отложим играта до първото тримесечие на 2017 година“, гласи официално съобщение.
Все пак е хубаво, че виждаме ново видео от Styx: Shards of Darkness. То ни показва някои от новостите в играта – включително и крафтинг система, позволяваща ни да създаваме различни предмети със съставки, които можем да намираме из нивата. Те пък ни помагат да се справяме възможно най-ефективно с враговете си.
Самият Styx: Shards of Darkness ще е наличен за три платформи – познатите PC, Xbox One и PlayStation 4.