Както обикновено, PC геймърите бяха бета тестъри на поредна нова игра. В случая това е The Evil Within. Заглавието се появи със заключени 30 кадъра в секунда и съотношение на екрана от 21:9, което на нормален монитор води до две огромни грозни черни ленти в горния и долен ъгъл на картината.
Доколкото имаше чийтове за премахване на тези досадни ограничения, то вече всичко е официално. С нов пач, The Evil Within може да се играе с до 60 кадъра в секунда. Наистина отново имаме заключване, но пък тъй или инак заглавието е толкова зле оптимизирано, че е малко вероятно дори да заковете на 60 fps.
Заедно с това е възможно да премахнете грозните черни линии в горния и долен ъгъл на дисплея – тоест да подкарате играта в стандартна 16:9/16:10 резолюция.
В крайна сметка тези поправки изглеждат доста добре, въпреки че потребителите отново трябваше да влизат в ролята на тестъри. Но по-добре късно, отколкото никога, нали?
Още по темата
С други думи, на японци да вярваме да направят изпипана технически игра в днешно време изглежда като предварително загубена мисия.
Между другото аз изключително много ненавиждам това шибано съотношение 21:9, чат-пат като реша да гледам някой филм в хубаво качество и като го видя това 21:9, сякаш всеки има в дома си такъв монитор/телевизор и направо избивам дивото. Това си е кино формат и толкоз, да имаш две титанични черни линии на екрана без никаква причина е просто безумие. (То в някои игри ги вкарват в кът сцените, че да се отличат и мен тогава също ме дразни яко, камо ли ако цяла игра всичко е така...)