Но защо се е случила промяната?
Тук не говорим единствено за козметичен ход. Причината се корени в цялостна промяна на замисъла зад Torchlight III. В началото се планираше играта да е с мултиплейър насоченост, да има магазин с реални пари, вероятно да следва free-to-play модел и да няма опция да се играе в сингъл.
Идеята обаче ще се промени. Микроплащания няма да има, ще е наличен сингъл, в който играта да може да се изиграе изцяло, а пък пазарният модел ще бъде стандартен такъв с еднократно плащане.
Макс Шафер, шефът на разработчиците Echtra, споделя по повод на преименуването, че първоначално планът е бил да се направи игра със споделен свят. След започването на разработката е станало ясно, че Torchlight Frontiers се оформя като продължение на миналите две игри в серията, поради която причина е направен завой към класическите екшън RPG механики.
Самият Шафер е съосновател на студиото Runic, създало Torchlight игрите. Не само това, но той е и един от тримата създатели на първите две Diablo игри. Така е сигурно, че той знае какво прави – като можем да се надяваме Torchlight III да оправдае очакванията.
Заглавието още няма дата на премиера, като се очаква през 2020 година.