"При Uncharted 4 ситуацията беше сякаш - как да го направя за екипа и компанията", казва Стрейли. Той отбелязва, че положението с Uncharted 1 и 2, а също и The Last of Us е била по-различно. В тях той е влагал цялата си страст, докато Uncharted 4 е бил повече като... работа.
Той посочва, че и малкото време, за което е трбвало да бъде завършен проекта - само 2 години - е оказало своето негативно влияние. В крайна сметка той се почувствал прегорял - дотолкова, доколкото да напусне студиото.
Все пак Стрейли споделя, че няма лоши спомени и каквито и да е проблеми с екипа. Но дали пък не виждаме солиден намек, че културата в Naughty Dog се променя? Когато се акцентира повече на бързото излизане на даден проект, отколкото на страстта, вложена в него?