Не само това, но и викингското сървайвъл заглавие окупира едно от челните места в Steam по брой играчи. Valheim в момента е на трето място след CS: GO и Dota 2 по брой хора в заглавието едновременно – 290 000, а пък пикът бе малко над 390 000.
За такъв старт разработчиците Iron Gate може би само са мечтали.
Естествено успехът на Valheim идва заради качествата на играта. В момента заглавието има "изумително положителни" отзиви в Steam – макар и да е в Early Access.
Още по темата
Крафтинга не ми пречи(при повечето сродни игри ми е адски досаден), бойната система има допирни точки със соулската. Не трудност или нещо подобно, но примерно трябва да имаш едно на ум за стамината, отделно ударите се усещат достатъчно responsive, не съм сигурен за додж механиката(да задържам блока и тогава да мога да доджна, поне в сегашната версия е така, но обмислям с един autohotkey script да си направя отделен бутон). Босовете са си тегави де, поне в началото, преди да се екипираш като хората. Има PvP, но то не е фокуса. Има и къмюнити превод на български, който се допълва лека полека.
Най-трудния момент за доста хора може да е артстайла на играта. Графиката е прилична, особено като се надуе, но артстила е нещо, което няма да допадне на всеки. Дори аз мислех, че ще ми е много тегав, но поне за мен се оказа, че не е проблем.
Аз играх по едно време малко Субнаутика и The Forest.
Субнавтиката много ме изкефи, но ми дотегна след 10-тина часа игра. Гората също първоначално ме зариби, но такива игри май не са моя бира в крайна сметка. Имат сравнително дълга крива на заучаване, неясни цели и по някое време става досадно да цепиш дърва два дена и да събираш камъни, за да построиш една колиба.
Което само по себе си не е лошо, просто аз май вече нямам нерви за такъв геймплей.
Иначе exploration елемента е добър.