Гейм разработката, особено ако говорим за високобюджетните игри, може да съсипе човек. Поне това смята Ейми Хенинг, бивша служителка на Naughty Dog. Освен сценаристка на първите три игри от серията, тя е директорка и на втората и третата част. А времето, което е прекарвала седмично в офисите на компанията определено е било множко.
„За всичките десет и половина години, които прекарах в Naughty Dog съм прекарвала средно... не знам, едва ли по-малко от 80 часа седмично на работа“, казва Хенинг в интервю за GamesIndustry.biz. Тя добавя, че е имало някои изключения, в които си е взимала почивни дни... но те определено са били малко.
„Naughty Dogs са известни с количеството часове, които разработчиците прекарват в офисите. Когато си на водеща позиция се опитваш да работиш още повече“, добавя Хенинг.
Цялата тази работа и стрес могат да „съсипят“ човек според нея. Макар че очевидно Хенинг няма нужда от почивка – тя напусна Naughty Dog през 2014 година, за да се присъедини към Visceral.
В новата си работа тя ще работи по все още неоповестена Star Wars игра, където е ръководителка на проекта, заедно със Скот Пробст... но дали заглавието ще е успешно колкото Uncharted серията? И дали Хенинг ще се щади повече във Visceral или напротив?
Още по темата
Какво значение има, дали въпросните са прекарвали безсънни нощи, ако това, за което си давам парите не струва?