Dirt Rally струва 27 евро, като цели да ни върне към корените на игрите от страна на Codemasters. Акцентът ще е много повече на симулацията, отколкото на аркадата, като само можем да се надяваме заглавието да ни върне донесе спомени, подобни на първите Colin McRae игри.
„Пускането на Dirt Rally в Early Access ни плаши до смърт, но в добрия смисъл на думата“, пишат Codemasters.
„Искаме да се почувствате като част от екипа разработчици и да ни помогнете в създаването на по-добър продукт“, добавят британците.
В настоящия си вариант Dirt Rally включва 36 етапа, разделени в три локации – Монте Карло, Гърция и Уелс. Налични са и 17 автомобила, вариращи от класиките на 60-те години на миналия век до най-модерните рали возила днес.
Заедно с това има и куп снимки от Dirt Rally… които не изглеждат зле.
Но кога ли играта ще се появи във финален вариант в продажба? И дали Dirt Rally ще е онзи рали рейсър, който чакаме от прекалено дълго? Скоро ще научим.
Още по темата
Наблегнали са адски много върху това, колата да се усеща с цялата си тежест и инерция при намаляване и завои, и начина по който това се предава през колелата, поне според мен е доста автентичен.
П.П. Друга лига е спрямо предишните Дъртове
А иначе това за волана - то нали уж се води още недовършена играта, та явно ще има проблеми всякакви, докато не се приключи изцяло. Макар че сега гледах някакви видеота в YouTube и изглежда... странно наглед.
Това за спирането също е простотия. Даже има оплакваня, че колите спират твърде добре на чакъл, където би следвало спирачния път да е по-дълъг и наистина спирачките са твърде ефективни.
Играта е ДАЛЕЧ ОТ АРКАДА и силно се съмнявам с тия празни приказки, въобще да си пипал iRacing. Чул си от някъде, че там има някакви официални лиги а-у и дотам.
Сега мисля да пусна играта и да постна gif-чета да се види, че това което си наговорил за играта, е базирано на адски неточни и субективни представи за това какво представлява рали спорта.
Това, че волана ти се мята като не си го пипнал...приятел имаш ли книжка? Ако да, запали колата, намери някой черен път или дори асфалт, дай мръсна газ и виж дали волана ще стои центриран. Вярно, че все още се иска доработване на FFB в играта, но за момента е доста задоволително, а за усещането на скорост пак говориш наизуст. С 30 навъртяни часа спокойно мога да заявя, че хендлинга на автомобилите е адски достоверен.
П.П. Божурище го затвориха преди 2-3 години. Силно се съмнявам въобще да си стъпвал там.
http://images17.snimka.bg/002973866-big.jpg?r=0
Това е от Калояново.
http://media.snimka.bg/s1/2917/032077153-big.jpg?r=0