За съжаление, пичът не разкрива какъв точно ще е дизайнът. Твърди само, че „е нещо уникално, което не е виждал в нито едно друго заглавие”. Във въздългото си интервю, Ромеро говори празни приказки как „играта щяла да е много яка” и т.н., но това, което липсва, е най-важното – факти.
Всъщност, ясно е единствено, че раработката още не е почнала, но това щяло да се случи скоро. Все пак, Ромеро казва в същото интервю, че не е фен на модерните ковър шутъри и че смята, че за PC трябва да има по-бързо движение, а не геймърите да са „гъби за куршуми” (напълно съгласен!!!!!!). Това ме кара да мисля, че неговият проект е за бърза игра в стил Quake, а непоредната флегматична помия с автоматично регенериране на кръвта.
От друга страна, Ромеро се дискредитира сериозно с Daikatana, като на всичкото отгоре в последните години разработва на Facebook игри като например Ravenwood Fair. Тъй че нещо не ми се вярва, че ще успее да се върне към добрите стари шутъри с успех... въпреки че много, много ми се иска това да се случи!!!