Продажбите на шутъра възлизат на 7 милиона бройки. Това е с милион по-малко от числото, което EA са предвиждали за дебюта на Star Wars Battlefront II. Но това не е всичко – микроплащанията на шутъра бяха спрени малко преди пазарната му премиера. Което несъмнено е бил по-тежкият удар за компанията.
EA се надяваха на солидни приходи от микроплащания, за което недвусмислено говори цялата система за прогресията в мултито, която е меко казано криминална. След широк негативен публичен отзвук и пряка намеса на Disney плащанията с реални пари бяха спрени.
И е възможно това да се е отразило пряко на финансовите резултати на разпространителя.
Иначе научаваме и някои други неща. Например това, че 67% от приходите на EA идват по дигитални канали. Заедно с това научаваме, че FIFA 18 към края на 2017-а е имала 42 милиона потребители, а пък мобилната FIFA Mobile – 26 милиона. Режимът FIFA Ultimate Team може пък да се похвали с ръст от 12% в потребителите.