И да, играта се усеща в пълна степен като Souls заглавие. Откъм атмосфера, битки и босове.
Въпреки това геймплеят ще бъде поразчупен. Очаква ни по-голям и отворен свят, но не само това - изглежда конят, който можем да яздим, ще има и по-сериозни функции в битка и няма да се ползва единствено като транспорт за героя ни.
Разбира се когато видим малко повече непрекъснат геймплей с по-малък кинематографичен привкус ще разберем какви са разликите между Elden Ring и Souls игрите.
Вече имаме и дата на премиера. Тя е 21 януари 2022 година. Платформите са PC, настоящото и предходно поколение на Xbox и PlayStation.
Още по темата
Единствено малко ме разочарова графично, очаквах надграждане спрямо Секиро(не че е грозно или нещо такова, просто може би очаквах повече), но пък ако има по-големи отворени зони, може би е за добро.
Игрите не са кой знае колко трудни. CS GO на всяко ниво над средните (Gold Nova 3) е значително по-трудна. Doom Eternal е по-трудна. Dark Souls игрите просто изискват по-спокойна игра, това те спъва мисля. Не, че реално не можеш да я минеш лесно, сигурен съм.
"които са не повече от 1 процент от всички играчи. "
Крайно време е да се правят игри за нишите не само Fortnite за the 99% Това не е нещо лошо.
Иначе по темата: горното изказване е като лафа за Ауди. Ауди са страхотна компания, много ми харесват, само в колите не ги бива особено
P.S.малък пример за това как статистиките били "козметични" Играча е 70 левъл. Да не си помисли някой че е NG+ много https://youtu.be/diYRsPEVNQU
Както и да е. Мога да ти дам пример примерно с Готик серията където отначало си пълен прошляк и който иска може да те прибие, докато в един момент си облечеш героя с хубава броня и оръжие нещата се обръщат. Също е и пример за истински трудна игра направена с мисъл, не евтини трикова за уж висока трудност или изкуствено увеличаване времето за изиграване.
Клипчето показва комбинация от оръжие, екипировка, билд, които водят до 1хитване на бос. Което подкрепя тезата на The_Doctor46, че това, което си сложил на героя ти и статса му ИМА значение. Дори човека НАРОЧНО поема щети, точно за да получи бонуси от билда.
Почвам да мисля, че е прав и веднъж внушил си извод, аргументите за теб нямат значение, понеже само така мога да си обясня коментара ти към видеото.
Последвалото сравнение с Gothic е силно неуместно, защото макар и двете да имат допирна точка(статс, екипировка и т.н.) те са много различни игри в същината си. Целта и на двете е различна. Все едно да кажа, че CSGO е лош шуутър, щото няма умения като в Overwatch.
Това, че ти искаш DS игрите да са като Gothic, не означава че сега екипировка или статс нямат значение във въпросните игри.
Какво значи най-обикновена гадина да те убие? Ти какво искаш да седиш и да я гледаш и да си безсмъртен? Или в други RPG игри като си с високо ниво екипировка, противниците спират да ти правят щети?
И между другото очевидния извод е, че екипировка и статистики имат значение, но за разлика от Gothic (както ти го описваш едва ли не като прост стат чек) и DS e, че освен екипировка и статс на героя ти има значение и личното ти умение. В случай че още се чудиш де. Но наистина все повече се убеждавам, че The_Doctor46 е прав.
Не казвам, че трябва да харесаш соулс игрите, нито че те са най-добрата опция или че отговарят на твоята представлява за RPG, но пишеш откровено неверни неща.
Шегата настрана, ама сега давам един прост пример - Fallout 1/2 - в самото начало попадаш на група слейвъри с пистолети/пушки/автомати, а ти си дивак с копие или в най добрия случай има 1 пистолет с малко патрони... какво става... сетете се сами.
В другия случай срещаш подобна група, но вече си екипиран с combat или power armor например. Сигурно може и с голи ръце да ги изтрепеш дори без умение за ръкопашен бой...
Ето това е да има значение екипировката. В дарк соулс серията това го НЯМА.
Само не разбирам как това е някакъв недостатък. Ако има нещо, което да мразя в споменатите други РПГ-та е това, че в началото си нечестно слаб и те смазват, а към средата ставаш godmode от дрехи и айтеми и битките стават тотално безинтересни.
@Pepito И все пак грешиш, че няма значение билда. Това е обективно грешно.
P.S. Иначе по принцип да имаш предвид, че като повтяраш, че нещо е "обективно", това не го прави обективно - пак си е просто твое субективно мнение
Не го написах за теб а за другия пичага.Не е ясно, ще го оправя.
"P.S. Иначе по принцип да имаш предвид, че като повтяраш, че нещо е "обективно", това не го прави обективно - пак си е просто твое субективно мнение "
Yeah не съм с това мислене съжалявам. Има обективна истина на света. Но знам, че ти просто нямаш моето мислени тъй, че си спести спора тука. Няма смисъл.
А тоз George RR Martin какво прави за тази игра? Има книги да пише ...
Не разбирам как има хора, които недоволстват за нещо, което им било трудно и нечестно, с дървена графика, което просто могат да го игнорират. Докато каквото и да прави човек, никога не може да игнорира AAA клишета като Асасини, CoD, батълфийлдове и батър рояли, защото така са натресени върху масовата култура, че те бутат от всеки ъгъл и всеки браузър прозорец да ги купуваш.
Иначе лошо няма, за това е хубаво, че има толкова много избор. Човек играе каквото му допада. Но Фром игрите стават все по-достъпни и все повече хора ги "пробват" пък било то и за меметата. Ако говорим за времето когато бяха Демон Соулса и първия Дарк Соулс, щях да се съглася с теб, ама нещо дето както каза Rostik79 e супер разпознаваемо, че и се отдели в собствен поджанр с клонинги и т.н., просто няма как да е нишово.