Както и можеше да се предположи част от рекламираните иновации са неща, които имаме от години в серията. За пореден път ни се показва "ловко дриблиране", "подобрена защита", "близък контрол при дрибъла". Елементи, които са неизменна част от рекламните материали на серията, но когато излезе пълната игра почти не можем да усетим разлика.
Все пак има една реална новост от видеото, което можете да видите долу. Това е възможността ние да избираме накъде да тичат нашите футболисти в атака. Екстрата всъщност изглежда адски полезна, понеже едно от най-неприятните неща и във FIFA, и в PES е навикът на играчите ни да правят спринтове в най-неудобните възможни посоки. Сега ще можем да поемем пълен контрол при развитието на атаките си, без да се надяваме AI-то да направи на късмет онова, за което си мислим.
FIFA 21 очакваме на 9 октомври за PC, PS4, Xbox One и Switch. Ще има и версия за новото конзолно поколение, когато то най-накрая достигне до пазара (вероятно през ноември).
Още по темата
Какъв шок!!!
Ето това не го разбирам.
Като цяло от 20 години играя само фифа и преди месец пробвах за пръв път ПЕС и повече няма да погледна Фифата,в това съм сигурен
Не че и японците не са същата схема в тяхното My Club, но поне геймплеят е доста реалистичен и наистина няма нищо общо с аркадата на ЕА.
А иначе разликата между новият PES и FIFA е... че поне EA се опитва някак да излъже, че променя нещо и си оправдава парите. Макар че от друга гледна точка Konami заслужават бонус точки за честност... знам ли.
Проблемът на песа винаги е бил един и същ,играчите са много unresponsive. Даваш му команда ,изпълнява я след секунди или действа като тир. Играчите гледат топката да минава през краката им,защото се активира някакъв скрипт. Фифата има всякакви скриптове и глупости ама поне играчите които контролираш изпълняват командите на време. Сега със новият енджин догодина дано подобрят малко нещата.