Както обикновено е редно да се отбележи, че данните далеч не са точни. Те се уповaват на броя сваляния на дадено заглавие и оттам нататък по стандартизирани методи се отчита какви вероятно са приходите. Например се предполага, че няколко процента от играчите са инвестирали 10-15 долара в заглавие. Доколкото границите при подобни изчисления могат да варират сериозно, то можем да предположим, че 100 милиона са по-скоро консервативните приходи на Genshin Impact.
Който се предполага, че е струвал към 100 милиона долара на разработчиците си. Така играта е възможно да е избила бюджета си за под 2 седмици от пълната си премиера насам. Определено солидно постижение, особено и като се има предвид, че заглавието тепърва набира скорост.
Genshin Impact е заглавие, силно вдъхновено от Zelda: Breath of the Wild, излязъл за Nintendo Switch преди няколко години (и превърнал се в една от най-успешните игри за платформата - и откъм продажби, и откъм отзиви). Genshin Impact предлага изключително зарибяващ геймплей, но по-хубавото е, че микроплащанията изглеждат балансирани и не превръщат заглавието в pay-to-win. Така ако сте любители на онлайн RPG игрите можете да се замислите дали да не пробвате играта.
Още по темата
Като цяло играта много рядко я усещам като free-to-play. Само като почне човек да се занимава със стоте различни валути.
Не че имам нужда от тях, мисля, че ролетката добре ми се отрази (даже от последното завъртане ми дойде Дулук, който наистина е доста добре откъм DPS, макар че мре като муха), просто играта ме кефи достатъчно.