„Уроците, които научихме от Skyrim са тези, че трябва да има повече дълбочина в играта“, казва Конрад Томашкиевиц. Той добавя, че куестовете в хита на Bethesda били прекалено стандартни и еднообразни.
„Можете ли да се сетите за името на едно NPC от Skyrim? Аз не мога“, отбелязва полякът. Той критикува и факта, че е възможно един и същи виртуален персонаж да ви даде повтарящ се куест, без „да разбере“ за това.
Разбира се, Томашкиевиц отбелязва, че всичко това щяло да е различно в The Witcher 3. Щели сме да имаме както голям отворен свят, така и дълбоки, запомнящи се персонажи дори и при страничните мисии.
Не, че нещо... ама малко не вярвам. Bethesda правят своите The Elder Scrolls игри от десетилетия... и очевидно са наясно, че големият отворен свят си идва с определена цена. Именно дълбочина в историята и страничните куестове.
Според мен ако CD Projekt Red се опитат да направят всичко на крайно високо ниво... просто няма да имат физическото време за това. Както и финансовия ресурс. Все пак, The Witcher 3 се чака през 2014 година, не 2017-та да кажем.
Все пак, редно е да се отбележи, че поляците дават постоянно Skyrim за пример. Което значи, че признават неоспоримите качества на играта. Но според мен трябва да изчакат известно време, преди да критикуват... най-малкото да видят накъде ще им тръгне разработката на The Witcher 3.