Стратегия, която се отличава от тази на Sony – и Спенсър не пропуска да захапе основният конкурент на Microsoft.
„Някои доставят конзолни игри с години закъснение за PC. Това кара играчите не само да купуват хардуер предварително, но и след това искат от тях да платят втори път, за да играят на компютри“, казва Спенсър. Докато той не споменава изрично Sony, то повече от очевидно за кого се намеква.
„Всички наши игри са в абонаментната услуга (Game Pass) от ден първи – с пълна кросплатформена поддръжка“, добавя Спенсър. Което можем да приемем за още един намек към Sony – те са известни със своята резервираност към кросплатформената поддръжка.
В последно време Microsoft налива доста пари, за да подобри Game Pass. Това се случи и чрез купуването на куп студия – някои не толкова големи като Double Fine, inXile и Obsidian, но пък други – значителни по размер – Bethesda и всички компании под тяхната шапка.