„В Dust 514 няма никакви микро транзакции, които ви дават нечестно предимство пред някой, който не е платил нищо”, казва Лорино. „Става дума за класическата динамика на модела с микро транзакции – или „Аз мога да платя и да получа този предмет”, или „Аз мога да инвестирам моето време и да получа този предмет”. Но нито една от опциите няма да осигури нечестно предимство пред другата”, добавя той.
Какво може да се каже, освен „супер”. Ето така трябва да изглежда наистина уж „безплатния” модел – понеже съм цъкал немалко игри, в които след има-няма 5 часа геймплей цялото развитие спира, понеже ти се искат само пари, пари, пари.
Иначе, валутата Aurum може да се купува на разнообразни пакети, което е супер яко. Те варират от скромните 1-2 долара през 10, 20 и 50 чак до 100 гущера. Което е допълнителен плюс – ако човек иска да си купи точно 1 конкретен предмет, то може да вложи няколко кинта в играта, а не да има някой висок минимален праг от да кажем 20 долара.
Що се отнася до Dust 514, то играта ще се развива във вселената на Eve Online, като се разработва от CCP. Иде реч за шутър от първо лице, в който арена на действие ще са планетите от космическия симулатор. Така докато в Eve Online предимно хвърчите наляво-надясно, то в Dust 514 ще можете да осъществявате мащабни военни конфликти на самите планети.
Самият масов мултиплейър онлайн шутър е част от по-мащабен план вселената на Eve Online да бъде разширена до степента, в която участвате във военни конфликти на всички нива – от пешак с пушкалото до капитан на огромен космически кораб. И този плаш звучи адски интересно!
Иначе, самата игра се очаква това лято, като ще е ексклузивна за PlayStation 3.