„Загубихме между 10 и 15 милиона долара наши пари, които инвестирахме в Aliens: Colonial Marines. И до днес не съжалявам за нищо“, казва Пичфорд. Той добавя, че не би заменил за нищо преживяването по разработката на шутъра.
„Има една фундаментална истина – ние се опитахме да свършим добра работа и да забавляваме хората – просто на някои не им хареса“, продължава Пичфорд.
По-рано през седмицата пък шефът на Gearbox нарече критиците на Aliens: Colonial Marines „садисти“, които търсят само отрицателното в игрите и се наслаждават да ги хулят. Пичфорд тогава разкри, че когато даден продукт достига до милиони, то е възможно да има „десетки хиляди критици“, но това е част от гейминга.
При всички тези думи нещата звучат така, сякаш Aliens: Colonial Marines е бил просто противоречив шутър, нали? В съзнанието на Пичфорд – може би. Но играта получи смазващи критики – не само заради лъжливото си, „оцветено“ и подвеждащо демо, изглеждащо по-добре от пълния продукт. Самият Aliens: Colonial Marines беше съвсем стандартен шутър на конвейер, който не се отличаваше с нищичко.
А като за капак дори и Gearbox не бяха онези, разработили заглавието. Основната порция беше аутсорсната на вече фалиралото студио Timegate. Толкова по темата, че Пичфорд и сие са опитали „да свършат добра работа“...
Още по темата
Иначе това е една зле управлявана компания и толкоз. Правят куп грешки и то фрапантни. Явно им е вързало с Borderlands и като едни типично бързо забогатели балкански пръскат ресурси наляво-надясно. Поне на мен така ми се струва.
А Пичфорд е добре да мълчи понякога - още помня как хайпваше Duke Nukem Forever и как след това ревеше, че играта била недоразбрана...